קריפטו

ג'ו ביידן מורה למכור את נכס הקריפטו: הסיבה להוראה החריגה

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, יוצא בהצהרה ומורה למכור את קרקע הנמצאת בבעלות סינית ומשמשת לכריית מטבעות קריפטו, הסיבה היא שהקרקע נמצאת במרחק של פחות מקילומטר מבסיס טילים גרעיניים וקיים חשש לריגולים
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום אריה לייב אברמס/פלאש 90)
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, הורה לכורה מטבעות קריפטו בבעלות סינית ולשותפיו למכור קרקע שבבעלותם ליד בסיס טילים גרעיניים בארה"ב, תוך ציון חששות ריגול. ל-MineOne Partners, שלדברי הבית הלבן היא בבעלות רוב של אזרחים סינים, ניתנו 120 יום למכור את הנכס, שבו היא מפעילה מבצע כריית קריפטו.
האדמה נמצאת במרחק של פחות מקילומטר מבסיס חיל האוויר בוויומינג, שבו מאוחסנים טילים בליסטיים בין-יבשתיים. "הקרבה של הנדל"ן בבעלות זרה לבסיס טילים אסטרטגי... והנוכחות של ציוד מיוחד ומקור זר שיכול בפוטנציה להקל על פעילויות מעקב וריגול, מהווה סיכון ביטחוני לאומי", אמר הבית הלבן בהצהרה .
בסיס חיל האוויר פרנסיס א. וורן בוויומינג הוא ביתם של טילים בליסטיים גרעיניים בין-יבשתיים של Minuteman III.
MineOne רכשה את הקרקע קרוב לבסיס הצבאי בשנת 2022, ולאחר מכן התקינה ציוד לכריית מטבעות קריפטוגרפיים. הוועדה להשקעות זרות בארה"ב (CFIUS), גוף רב עוצמה שבוחן עסקאות לאיומי ביטחון לאומי, לא קיבלה הודעה על הרכישה על ידי החברה, אמר הבית הלבן. ההחלטה של ​​הנשיא ביידן לאלץ את MineOne למכור את הקרקע "מדגישה את תפקיד שומר הסף הקריטי ש-CFIUS משרת כדי להבטיח שהשקעות זרות לא תערער את הביטחון הלאומי שלנו", אמרה שרת האוצר ג'נט ילן בהצהרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה