כסף וצרכנות

השוקולד והגלידות מהמותג האהוב מתייקרים ב-9%: מכה ללקוחות בישראל

ענקית המזון יוניליוור מצטרפת לעליות המחירים, מעלה את מחיר הגלידות וחטיפי השוקולד קליק ב 9% בממוצע, זאת בהמשך לגל העליות של מותגים מובילים
מערכת ice | 
שוקולד (צילום freepik)
על רקע גל עליית מחירים שמסרב להיעצר, על פי פרסום היום (רביעי) של מעיין פרתי בחדשות 12, ענקית המזון יוניליוור מצטרפת לעליות המחירים, מעלה את מחיר הגלידות וחטיפי השוקולד קליק ב 9% בממוצע.
רק אמש גם חברת סלטי שמיר הודיעה כי תעלה היום ממחר את מחירי הסלטים שלה ב-10% וכן את מחירי הדגים ב-15%. כמו כן, שמיר מייצרת גם את סלטי המותג הפרטי של שופרסל ומתמקמות בשלישיית יצרני הסלטים הגדולים יחד עם צבר ואחלה.
סלטי שמיר אינה לבד במגמה זו, כאשר היא מצטרפת אל שסטוביץ', ויליפוד, שטראוס, סוגת, יכין, מזרח ומערב וד"ר פישר. כזכור, וילפוד הודיעה על התייקרות מוצריה באופן משמעותי, כאשר הם עלו בשיעור של עד 15%.
חשוב לציין כי השינויים הדרמטיים בשוק מורגשים לאחרונה באופן ניכר גם בחברת שטראוס, שהודיע כאמור לאחרונה על שורה של צעדים דרמטיים לצורך התייעלות, בהם גם פיטורים של עובדים ועליית מחירים של מוצרים פופולריים כמו חמאת ועיסת קקאו (+88%), טחינה (+30%), סוכר ושמן זית (+60%), כאשר מחירי חלק מהמוצרים יתייקרו בעד 25%, ומדובר למעשה ב-75% ממוצרי החברה. נראה כי הגרעין העיקרי של כלל המהלכים הללו נוגעים במלחמת חרבות ברזל, השפיעה באופן משמעותי על חוסנה של הכלכלה הישראלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה