כסף וצרכנות

קרפור בבשורה אדירה ללקוחות: זו העיר שייפתח בה מחר סניף

קרפור ישראל פותחת את סניף קרית גת המחודש. מיכאל לובושיץ משנה למנכ"ל קרפור ישראל: "אנו גאים לפתוח מחדש את סניף המרקט של קרפור בקרית גת שבדרום הארץ ודואגים שלקוחות הסניף ימשיכו ליהנות מחוויית קנייה איכותית"
מערכת ice |  2
רשת קרפור (צילום shutterstock, vecteezy)
קרפור ישראל, ענקית המזון הבינלאומית, ממשיכה לצמוח ולהרחיב את הפריסה הארצית ופותחת סניף מרקט משודרג בקרית גת שבדרום הארץ. הפתיחה המחודשת והחגיגית, צפויה להתקיים מחר (חמישי) בשעה 16:00 ברחוב אסתר המלכה 19, קרית גת. 
בדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, גם סניף המרקט המשודרג בקרית גת, תוכנן בקפידה על ידי קרפור והוקם לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה, כל זאת בצל העימותים בין בעלי השליטה והבוררות בין נחום ביתן לאלקטרה צריכה.

מיכאל לובושיץ משנה למנכ"ל קרפור ישראל: "אנו גאים לפתוח מחדש את סניף המרקט של קרפור בקרית גת שבדרום הארץ ודואגים שלקוחות הסניף ימשיכו ליהנות מחוויית קנייה איכותית. אני מזמין את תושבי קרית גת והסביבה, להתחדש יחד איתנו, וליהנות ממחירים משתלמים על מגוון מוצרי קרפור האיכותיים, בפתיחת הסניף המשודרג והחדיש שתתקיים ביום ה' הקרוב (25.01)".
עוד הוסיף: "הרשת ממשיכה בתכנית העבודה שלה ופועלת במרץ על מנת להמשיך את התרחבות וחידוש הסניפים ולהציע לקהל הלקוחות של קרפור חווית קניה בסטנדרט אירופאי, באיכות גבוהה, לצד מחירים שוברי שוק״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קרית גת בדרום הארץ? אולי תפתח מפה?
    דן 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה
    סגור
  • 1.
    מה כל כך אדיר? מחירים בשמיים שירות בריצפה. (ל"ת)
    אדיר 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור