כסף וצרכנות

קרפור בבשורה אדירה ללקוחות: זה מה שיקרה ביום חמישי הקרוב

נתניה וחולון על המפה: קרפור ישראל ממשיכה להתרחב ופותחת שני סניפי סיטי בלוקיישנים חדשים בשתי הערים ביום חמישי הקרוב. המשנה למנכ"ל: "קרפור ממשיכה בתוכנית העבודה בדגש על המשך צמיחה והתרחבות משמעותית של הסניפים ברחבי הארץ"
מערכת ice |  1
רשת קרפור (צילום shutterstock)
ענקית המזון הבינלאומית קרפור מרחיבה את פריסת הסניפים בישראל ומשיקה שני סניפים חדשים שיפעלו בפורמט "קרפור סיטי": בנתניה (מרכז העיר, ברחוב יהושע שטמפפר 14) ובחולון (שכונת נאות רחל, ברחוב אילת 36).
שני הסניפים החדשים צפויים להיפתח ביום חמישי הקרוב (28.12). בסניף נתניה החדש תתקיים פתיחה חגיגית וגזירת סרט בשעה 14:30 ובסניף חולון החדש בשעה 17:00. בדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, גם שני הסניפים החדשים תוכננו על ידי קרפור והוקמו לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה.

מהרשת נמסר כי "בסניפים החדשים ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של מוצרי קרפור, באיכות אירופאית ובמחירים הזולים ביותר בשוק, ביותר מ-50% מהמותגים בישראל, ביניהם מגוון גדול של מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה וניקיון, מוצרי נון פוד, וירקות פרימיום ישראליים".
בסניף חולון החדש תיפתח גם מעדניית גבינות מובחרות, מעדניית נקניקים, קצביה ודגים טריים ארוזים. בסניף נתניה החדש ניתן יהיה למצוא בשר ועופות טריים וארוזים, ודגים טריים ארוזים. בשני הסניפים תיפתח מאפיה בניחוח צרפתי.
מיכאל לובושיץ, משנה למנכ"ל קרפור ישראל: "הרשת ממשיכה בתוכנית העבודה שלה ובדגש על המשך צמיחה והתרחבות משמעותית של הסניפים ברחבי הארץ. מתוך כך, ממשיכה קרפור להתרחב באיזורים נוספים כמו נתניה וחולון. הרשת תומכת בתוצרת ישראלית עם מכירת חקלאות ישראלית ואף קיום יום מכירות ייעודי - ימי שלישי ישראלי, כל זאת על מנת לסייע למשק ככל יכולתנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבטיחו מאות מוצרים חדשים ולא קיימו, הבטיחו מחירים זולים
    דיקלה 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והם הכי יקרים בפועל, ממש אכזבה
    סגור