כסף וצרכנות

לקוחות מאסטרקארד? אלו ההנחות שתוכלו לקבל ממחר

לקראת תחילת 2024 מאסטרקארד ישראל מרחיבה את יום הקניות Mastercard Day עם מותגים חדשים והטבות בלעדיות בכל 10 לחודש לטובת מחזיקי כרטיס מאסטרקארד: גולדה ומקדונלדס
מערכת ice | 
מאסטרקארד גמר ליגת האלופות
מאסטרקארד מצרפת את גולדה ומקדונלד'ס ל-Mastercard Day ובכל 10 בחודש, ניתן יהיה לרכוש קילו גלידה בגולדה ב-80 שקל במקום 108 שקל ובמקדונלדס לקבל ארוחה ב-50% הנחה בקניית ארוחה מעל 39 שקל.
מבצעים חדשים נוספים יהיו בהופאון עם נסיעה חינם ברכבת הקלה. באופטיקנה עם 12% הנחה על מגוון משקפי שמש, ספידוג תעניק 40 שקל הנחה בקנייה מעל 400 שקל וכרגע, 40 חברות כבר שותפות במועדון. iHerb מרחיבה את שיתוף הפעולה ומציעה 15% הנחה ברכישת $60 ומעלה.

בחודש זה, אשר מצטרפים למבצעים שכבר קיימים ויופיעו מעתה קבוע בכל 10 לחודש. החברות שכבר משתתפות ב-Mastercard Day כוללות בנוסף עוד עשרות הטבות במגוון
בתי עסק נוספים כמו דומינוס פיצה, אדדיס, נאוטיקה, סופר פארם, KSP, JDSport עם 15% על הרכישות באתר ובחנויות המותג, 6% הנחה באתר Booking.com (תקף בכל בחודש), 15% הנחה על $60 באתר וגם לנובו.
החברה מסרה בהודעה שלה לציבור: "מאסטרקארד דואגת לשדרג את יום ההטבות שלה בכל חודש עם הטבות ומותגים חדשים, שווה להישאר מעודכנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה