כסף וצרכנות

רמי לוי הגזים? כך המוצר ב-5 שקלים גורם לכעס ענק

משפחות החטופים זועמות על רמי לוי, על הפרויקט שבחר לכבד את הלוחמים באמצעות ענידת הדסקית, שהפכה מזוהה דווקא עם החטופים שהיו הראשונים לצאת במהלך כזה כשיצרו דסקיות עם הכיתוב "הלב שלנו שבוי בעזה" כבר לפני מספר שבועות
מערכת ice |  5
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
בסוף השבוע האחרון, "רמי לוי שיווק השקמה" יצאה בקמפיין הצדעה לחיילי צה"ל במסגרתו הנפיקה הרשת מאות אלפי דסקיות עם הכיתוב "ליבנו עם חיילי צה"ל". הדסקיות זמינות בכל 56 סניפי הרשת ובאתר בעלות של 5 שקל בלבד, כחלק מהמהלך, אבל מסתבר שיש מי שלא מרוצות מקמפיין שמהלל את החיילים.
משפחות החטופים זועמות על רמי לוי, על הפרויקט שבחר לכבד את הלוחמים באמצעות ענידת הדסקית, שהפכה מזוהה דווקא עם החטופים שהיו הראשונים לצאת במהלך כזה כשיצרו דסקיות עם הכיתוב "הלב שלנו שבוי בעזה" כבר לפני מספר שבועות.
על פי דה מרקר, כ-40 אלף דסקיות עם הכיתוב "לבנו עם חיילי צה"ל – עם ישראל חי", נמכרו בסניפי רמי לוי ובמטה המשפחות זעמו וטענו כי המהלך הזה שלו פגע במאבק שלהם. אחת מהיוזמות של הפרויקט סיפרה לדה מרקר: " "כשראיתי את הדסקית של רמי לוי מאוד התבאסתי. ההכנסות מהדסקית שאנשים רוכשים עוזרות מאוד למימון המאבק של מטה המשפחות לשחרור החטופים".
עוד הוסיפה: ""הייתי מצפה שרמי לוי, כמי שהדליק משואה, יתחבר למשפחות וייצור איתנו קשר כדי לשתף פעולה ולשים את הדסקיות אצלו בסניפים", היא אומרת. "במקום זה הוא מוציא לפועל רעיון לעומתי שיכול לגרום לבלבול ולאובדן הכנסות של אנשים שעלולים לרכוש בטעות את הדסקית שלו במחשבה שהם רוכשים את הדסקית של החטופים. הרי רמי לוי יודע שזה הסמל של משפחות החטופים. לצערי זה נראה כאילו רמי לוי עושה סיבוב על המשפחות מסיבות פוליטיות, לכאורה. אולי לטעמו הוא תורם לחיילים אבל הוא פוגע במשפחות החטופים".

המהלך הזה קורה אחרי שרשת "רמי לוי שיווק השקמה" הודיעה כי היא משווקת לקראת החורף במותג הפרטי אבקת מרק בטעם עוף ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים ועשיר בתבלינים. בהסבר נכתב: "המרק אידיאלי לעונת החורף ומשדרג כל מנה ותבשיל. המרק נמס במים חמים בקלות ועשיר בתבלינים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לא הבנתי מה קשוא המרק (ל"ת)
    אני 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לא הבנתי מה המרק עוף קשור לכתבה..
    בר 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ד
    סגור
  • 3.
    שיתרות את כל ההכנסות למאבק (ל"ת)
    אזרח 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה הבעיה שלכם בדיוק?
    אח שלו 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה שהוא מוכר את הדיסקית הזאת בשישית מחיר מהחזירות שלכם? זה שיש אנשים שחושבים שהגזמתם כבר עם הדרישות ההזויות והילדותיות שלכם? זה שמתחיל להימאס לחלק לא קטן מהקמפיין הפוליטי המתועב שאתם והחלאות שנקראות אחים לנשק מריצים?
    סגור
  • 1.
    חיילי צה"ל (ל"ת)
    אברהם 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור