כסף וצרכנות

רמי לוי מקבל חדשות טובות: הסכסוך הגדול הסתיים

ברשת 13 בדקו עם קרן קדוש לגבי סאגת הסופגניות והיא הגיבה: "אנחנו מתים על רמי לוי. הוא ירושלמי והוא מספק תעסוקה לכל כך הרבה אנשים. אני מבינה שמה שעיצבן אנשים זה הדימיון בניראות למרות שהמילויים שונים, וזה שהן הוכנו במסגרת שת"פ מסחרי"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
אחרי שקמפיין "סופגנייה לכל חייל וגם תג היחידה" הצית דיון נוקב למי הוא שייך - לרמי לוי או למאפיית קדוש? צרכנים שהופתעו לגלות השבוע שסופגנוית שנמכרות בקפה קדוש המיתולוגי בירושלים נמצאות בגרסה דומה גם ברשת רמי לוי. כעת, מגיעה תשובה מפתיעה מצד בית הקפה הירושלמי.
על פי מגיש קשת 12 נדב בורנשטיין: "הסיפור מתחיל ב-23.11 אז נכנס לויטרינה של קדוש קינוח הסופגנייה של גולני, עם תג היחידה. יומיים לאחר מכן נכנסה גם סופגניית גבעתי. המתכון של רמי לוי עלה כשבוע לאחר מכן - תחילה עם סופגניות הצנחנים ונח״ל ולאחר מכן גם עם גבעתי וגולני, וגם במקרה הזה עם תג היחידה".

ברשת 13 בדקו עם קרן קדוש לגבי סאגת הסופגניות והיא הגיבה: "אנחנו מתים על רמי לוי. הוא ירושלמי והוא מספק תעסוקה לכל כך הרבה אנשים. אני מבינה שמה שעיצבן אנשים זה הדימיון בניראות למרות שהמילויים שונים, וזה שהן הוכנו במסגרת שת"פ מסחרי".
עוד היא המשיכה: "אז חשוב לי להגיד: לאף אחד מאיתנו אין בעלות על סמלי יחידה. אין לי שום בעיה עם רעיון שנועד להרים את המורל ולחזק את העם והצבא. כולנו זקוקים לסמלים וכולנו זקוקים לחוסן וגאווה. היה כאן פחד גדול בשבועות הראשונים להציג סמלים ישראליים ויהודיים בעולם".
לסיום היא הסבירה: "אנשים הסתירו מזוזות ופחדו לדבר עברית, ולכן חשוב לי מאוד להציג את הסמלים הישראליים האלה בגאווה, ומשמח אותי שעוד אנשים עושים את זה. מצחיק אותי שמתעסקים בזה. שאלו יהיו הבעיות שלנו בימים כאלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה