כסף וצרכנות

רמי לוי מסתבך בגלל סופגניה: קרב ההאשמות נחשף

על פי מגיש קשת 12 נדב בורנשטיין: "הסיפור מתחיל ב23.11 אז נכנס לויטרינה של קדוש קינוח הסופגנייה של גולני, עם תג היחידה. יומיים לאחר מכן נכנסה גם סופגניית גבעתי. המתכון של רמי לוי עלה כשבוע לאחר מכן - תחילה עם סופגניות הצנחנים ונח״ל ולאחר מכן גם עם גבעתי וגולני, וגם במקרה הזה עם תג היחידה", מה ההסבר לתקרית?
מערכת ice |  2
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
האם הרעיון "סופגנייה לכל חייל וגם תג היחידה" הוא רעיון של רמי לוי או של מאפיית קדוש? לא מעט צרכנים הופתעו לגלות השבוע שסופגנוות שנמכרות בקפה קדוש המיתולוגי בירושלים נמצאות בגרסה דומה גם ברשת רמי לוי.
על פי מגיש קשת 12 נדב בורנשטיין: "הסיפור מתחיל ב23.11 אז נכנס לויטרינה של קדוש קינוח הסופגנייה של גולני, עם תג היחידה. יומיים לאחר מכן נכנסה גם סופגניית גבעתי. המתכון של רמי לוי עלה כשבוע לאחר מכן - תחילה עם סופגניות הצנחנים ונח״ל ולאחר מכן גם עם גבעתי וגולני, וגם במקרה הזה עם תג היחידה".

עוד כתב: "הניראות אכן דומה מאוד אבל המילויים שונים - אם אצל קדוש סופגניית גולני היא במילוי של קרם קפה ושוקולד אז במתכון של רמי לוי היא במילוי של מחית פיסטוק. קיצר מה אומרים? דומה מדי או צירוף מקרים?".
בורנשטיין מסר לאחר מכן? "ישראלי קיצ'ן שיזמו את המתכון הביתי של רמי לוי שולחים לי תכתובות ולפיהן 3 ימים לפני שהחלה המכירה של הסופגניות של קדוש הם כבר התכתבו על הרעיון, כלומר לדבריהם מדובר בצירוף מקרים. התכתובות בסטורי".
שף-קונדיטור קרן קדוש, בעלי קפה קדוש: ״בהתחלה זה היה נראה משעשע כשקיבלנו פניות על העתקה, אנשים מאוד התעצבנו ולרגע היה נראה שיש פה סוג של שיגרה ששטויות מעסיקות אותנו. לא המצאנו את גולני, גבעתי ושאר החילות השייכים לכולנו. דווקא אחרי שנים שבהם אנשים הפסיקו לתלות את דגל ישראל מתוך פחד שיפגעו להם ברכב או בבית, לראות שאנו מתקשטים בסמלי המדינה וגאים בה, זה עושה טוב הלב, ואנחנו אוהבים את רמי לוי מותג ירושלמי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד למאפית קדוש. עם ישראל חי. (ל"ת)
    נורית 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזה האשמות?? אני רואה כאן פירגון יפה! (ל"ת)
    נדב 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור