שיווק ופרסום

קניון TLV בבשורה ללקוחות: זו החנות החדשה שתיפתח לראשונה

מותג האיפור KIKAS יוצא לראשונה מגבולות האונליין למכירה פיזית ומגיע לקניון TLV כחלק מיריד TLV MARKET שמתקיים בקניון בימים חמישי ושישי. הדוכן יציע 15% הנחה על כל המוצרים, כאשר 10% מכל מכירה ייתרמו לתושבי העוטף
מערכת ice | 
קניון TLV (צילום טל איז'ק)
מותג האיפור KIKAS יוצא לראשונה מגבולות האונליין למכירה פיזית ומגיע לקניון TLV כחלק מיריד TLV MARKET שמתקיים בקניון בימים חמישי ושישי. הדוכן יציע 15% הנחה על כל המוצרים, כאשר 10% מכל מכירה ייתרמו לתושבי העוטף.
נטע-לי אביב וקים אדרי: (קרדיט צילום: טל איז'ק)
נוסף על כך, בימים אלה שהמדינה נלחמת במסגרת מלחמת "חרבות ברזל" שנכנסה היום (שני) ליומה ה-45, והעם מתאחד סביב דגל ישראל, קניון TLV הקים מיצג מרהיב של מגן דוד אותו בנה אמן ה-READYMADE לובקה. המיצג של מגן הדוד עשוי מקורות עץ ששימשו כחלק מחממה חקלאית משנות החמישים.
לובקה, אמן ה-READYMADE בנה את הסמל היהודי בעל 12 משולשים זהים המייצגים את 12 השבטים. המגן דוד ממוקם בכניסה לקניון מרחוב החשמונאים. צורת המגן דוד הקלאסית בנויה משני משולשים, הראשון - בסיסו על האדמה, מחובר לקרקע ועומד ביציבות, והשני - עומד כמעט באוויר ונפרס למעלה אל השמים, אל עולם הרוח. שניהם יחד משלימים אחד את השני ויוצרים את השילוב והאיזון בין גוף ונפש, בין חומר לרוח - הנדרשים לעם ישראל. 
המגן דוד של לובקה בנוי מ-12 משולשים זהים שחיבורם יחד יוצר מגן דוד שלם. ממש כמו 12 השבטים המסורתיים, כך גם לכל פלג בחברה הישראלית יש משמעות וחלק חשוב באחדות של כל החלקים יחד. חיבורם יחד של כל חלקי הפאזל השונים הוא הכרחי ויוצר שלם הגדול מסך חלקיו, ובחסרונה של חתיכה אחת - הפאזל אינו שלם. כוח עם ישראל הוא באחדותו.
מגן הדוד בקניון TLV (קרדיט: טל איז'ק)
לובקה נוהג להשתמש בעבודותיו בחומרים שסיימו את תפקידם, הפעם בחר בקורות עץ ששימשו כחלק מחממה חקלאית משנות החמישים. העצים שסימני הזמן חרוטים בהם מקבלים חיים חדשים ומסמנים את חשיבות החקלאות והתיישבות בגורלה של המדינה ואת הגשמת החלום הציוני של בית לעם היהודי בארץ ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה