כסף וצרכנות

לראשונה בישראל: חברת איטון תייבא פסי צבירה מודולריים

ענקית ניהול האנרגיה העולמית איטון החלה לייבא לישראל את הדור הבא של פסי הצבירה המודולאריים מסדרת XAP Busways. מערכות פסי הצבירה מאפשרות חיסכון ניכר בבטיחות בהולכה וחלוקת החשמל

מערכת ice | 
פסי צבירה (צילום איטון)
חברת איטון החלה לייבא לישראל את הדור הבא של פסי הצבירה המודולאריים מסדרת XAP Busways. מערכות פסי הצבירה הן פתרון מתאים למגוון רחב של יישומים כגון: מבנים מסחריים, מרכזי קניות, משרדים ,מעבדות, רבי קומות, מבנים מסחריים, מתקני כח ותקשורת, חוות שרתים ועוד.
אופיר גורן, מנכ"ל איטון ישראל: "במהלך השנה האחרונה הודענו על הגעתם לארץ של מגוון מוצרים וחידושים בענף. הביקוש הרב למוצרים אלו מעיד על המהפכה שישראל חווה בשנים האחרונות בכל הקשור לתחום ניהול וצריכת האנרגיה. אנו מאמינים שעתיד של ניהול האנרגיה הוא מודולרי וגמיש, פסי הצבירה החדשים שלנו הם מוצר אחד מני רבים שמסייע במימוש ויישום התפיסה הזו.
איטון הינה חברה גלובלית המתמחה בפתרונות ושירותים לניהול אנרגיה. בארץ החברה מציעה מבחר פתרונות לתחום החשמל התעשייתי והמסחרי ופועלת במגוון רחב של שווקים. כגון: אגירת אנרגיה וטעינה חשמלית, EV, בקרה ואוטומציה, מיתוג במתח נמוך, לוחות מתח גבוה, פתרונות הגנה וגיבוי (UPS) לחדרי מחשב וחוות שרתים (Data Center), פתרונות תאורת חרום, מערכות גילוי אש ועשן ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה