כסף וצרכנות

חברת פלאפון מסייעת לחיילים: תיקנה מאות מכשירים ניידים בחינם

ניידות תיקון הטלפונים הניידים של פלאפון תיקנו חינם, החל מאתמול, מאות מכשירים, הדביקו מגני מסך וחילקו מטענים לחיילי סדיר ומילואים במחנה נחשונים ובמחנה ג'וליס. בעלי מכשירים שלא ניתן לתקנם בשטח, קיבלו מכשיר חלופי.

מערכת ice | 
ניידות התיקון של פלאפון (צילום פלאפון)
הבוקר (חמישי) נפתח יומה השישי של מלחמת "חרבות ברזל". המערכה הכבדה שישראל מנהלת ברצועת עזה בעקבות מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על ישובי הדרום גבתה עד כה את חייהם של יותר כ-1,300 נרצחים. יותר מ-3,000 בני אדם נפצעו, כאשר טרם ברורה תמונת השבויים והנעדרים שנחטפו מאז פרוץ הלחימה.
בזמן שהעם נמצא באבל של ממש, המחוות המדהימות מצד הישראלים והחוסן הלאומי שלנו מוכיח את עצמו שוב, פעם אחר פעם, כאשר מי שנרתמים למשימה הלאומית הם גם אמני ישראל, בהם זמרים, קומיקאים ושחקנים רבים. חברות רבות, ביניהן גם חברת פלאפון.
פלאפון הודיעה היום כי ניידות תיקון הטלפונים הניידים של חברת פלאפון תיקנו חינם, החל מאתמול, מאות מכשירים ניידים, הדביקו מגני מסך וחילקו מטענים לחיילי סדיר וחיילי מילואים במחנה נחשונים ובמחנה ג'וליס. נוסך על כך, הודיעה חברת פלאפון כי בעלי מכשירים ניידים שלא ניתן היה לתקנם בשטח, קיבלו מכשיר חלופי חלופי מהחברה. המהלך הנפלא של פלאפון כאמור מצטרף להירתמות הגדולה גם של חברות התקשורת למען החיילים והעוטף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה