כסף וצרכנות

רמי לוי הציל את המצב? זה המסר המפתיע שלו

בהודעה שהוציאה הרשת בתגובה למתנדבים שהגיעו לסייע ברשת בזמן המלחמה נכתב: "רצינו להגיד לכם תודה, כוחנו באחדותנו, שנשמע רק בשורות טובות", ובבאנר שהוצמד למסר נכתב: "רשת רמי לוי מודה לעובדים החדשים ומברכת אתכם על הצטרפותכם למשפחת רמי לוי"
מערכת ice |  4
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ)
רק לפני יומיים ביקש רמי לוי ממתנדבים להגיע לסייע בסניפי הרשת 'שיווק השקמה' בשל המערכה הכבדה אשר ישראל מנהל מול החמאס והג'יהאד האיסלמי שמתחוללת ברחבי הארץ, והוא סופג על כך ביקורת קשה, אך כעת הוא מבקש לעודד לכל המתנדבים שהגיעו לרשת.
בהודעה שהוציאה הרשת נכתב: "רצינו להגיד לכם תודה, כוחנו באחדותנו, שנשמע רק בשורות טובות", ובבאנר שהוצמד למסר נכתב: "רשת רמי לוי מודה לעובדים החדשים ומברכת אתכם על הצטרפותכם למשפחת רמי לוי".
עוד נכתב במסר: "תודה לכם מעומק הלב על העזרה בעת הזו, תודה על ההתגייסות בשעת מלחמה המאפשרת לנו לספק לעם ישראל את הביטחון התזונתי שהוא זקוק לו. גאים בכם/ן , כוחנו באחדותנו, שנשמע רק בשורות טובות".

לא מעט תהו מדוע רשתות השיווק שדיווחו ביום ראשון, שעובדים רבים לא הגיעו לעבודה ולאור המחסור בעובדים מנהלי הרשתות מבקשים מהציבור לגלות סבלנות והבנה כלפי המצב שנוצר בשל מחסור בעובדים ואף לגייס מתנדבים. "הוא לא רוצה לשלם לאנשים?", "חלק מהעובדים שלו בבית אז הוא מנסה לחסוך?", היו רק חלק מהתגובות.
 
בראיון לדה מרקר, הסביר איש העסקים: "איך זה התחיל? באו אנשים ואמרו שהם רוצים לעזור, הצענו לשלם והם סירבו לקבל כסף, מי שרוצה משכורת מקבל, מלא נערים באו עכשיו לסניפים והם מקבלים משכורת. אתמול המחזור שלנו היה פי שלוש מיום רגיל ועם 2,000 עובדים במקום 8,000 בשגרה, זה מלחמת עולם כדי להצליח למכור. מערך המשלוחים שלנו קרס".
עוד הוא טען כי האנשים שמתנדבים לא רוצים בכלל כסף כי אין בכוונתם להתחייב: "אני משק לשעת חירום, אין לי עובדים כדי לשרת אנשים. זה התחיל בסניף בשילת, אנשים פשוט באו וביקשו להתנדב ולא רצו להתחייב בשעות. אם הם לא יקחו את הכסף נתרום אותו. את הסניף שלי בשדרות פתחנו למרות הסיכון והוא קיבל היום טיל חצי שעה אחרי הפתיחה. אנחנו נותנים שירות לאנשים בתקופה קשה. הרשת תרמה מהבוקר מעל חצי מיליון שקל, מחר אנחנו שולחים לחיילים עמדות המבורגר בחינם"
בימים אלה מנהלי רשתות השיווק יוצאים בקריאה לציבור הישראלי. לדבריהם, זה הזמן להצטרף למעגל העבודה ברשתות ולהצטרף לעבודה ברשתות השיווק. על פי פנייתם, מדובר בעבודה מסודרת בעלת תנאי שכר ותנאים סוציאליים נוחים. ברשתות השיווק פתחו הבוקר מסלול מיוחד לקליטת עובדים ישראלים באופן מיידי כדי להחזיר את הפעילות המלאה בסניפי הרשתות. בתוך כך, רשת רמי לוי שיווק השקמה פרסמה מודעה.
"רשת רמי לוי היא מפעל חיוני לזמני חירום", נכתב בהודעת הרשת שסווגה כפנייה לציבור, "אנו רוצים ומחויבים לתת שירות לכלל אזרחי ישראל ולהבטיח להם ביטחון תזונתי. לשם כך אנחנו זקוקים לכם. בואו לעזור לנו לאפשר לתושבי ישראל בכל הארץ להצטייד במזון. אנחנו צריכים עובדים ומתנגבים. יש ליצור בסניפי הרשת קשר עם המנהלים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נוכל להחרים אותו (ל"ת)
    המחירים עלו בזמן המל 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    רמי לוי
    אלון 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני מאמין לרמי לוי שאת הכסף שהעובדים יסרבו לקחת הוא יתרום אותו בחזרה לקהילה רמי לוי הוא אדם טוב ביסודו
    סגור
  • 2.
    רמי לוי צריך לארגן משאיות מלאות מכל טוב ולצאת לדרום (ל"ת)
    לנה 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בלי ערבים
    נירה ממגדלים 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תעסיקו ערבים!
    סגור