כסף וצרכנות

רשות המסים בבשורה מרגיעה למיליוני ישראלים: מה יקרה עד ה-30.11?

לא ייפתחו משרדי מס הכנסה ומש"מ באר שבע, מע"מ באר שבע, מסמ"ק באר שבע, מס הכנסה אשקלון, מע"מ אשדוד, מש"מ (מס הכנסה) אשדוד. נציגי רשות המסים ייצרו קשר עם הלקוחות שקבעו תורים למועד זה ויסייעו להם במתן שירות מרחוק. ככלל, מומלץ לקבל, בפרט בימים אלו, שירות עצמי בערוצים המקוונים והדיגיטליים
מערכת ice |  1
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום shutterstock)
עקב המצב הביטחוני ועל מנת לשמור של בטחונם של הלקוחות באזור הדרום, לא תתקיים גם היום (שני) קבלת קהל במשרדים הבאים של רשות המסים ברחבי הארץ ועיקרן בעיר באר שבע.
לא ייפתחו משרדי מס הכנסה ומש"מ באר שבע, מע"מ באר שבע, מסמ"ק באר שבע, מס הכנסה אשקלון, מע"מ אשדוד, מש"מ (מס הכנסה) אשדוד. נציגי רשות המסים ייצרו קשר עם הלקוחות שקבעו תורים למועד זה ויסייעו להם במתן שירות מרחוק. ככלל, מומלץ לקבל, בפרט בימים אלו, שירות עצמי בערוצים המקוונים והדיגיטליים.

הארכת תוקף לאישורי ניכוי מס במקור
עקב המצב הביטחוני ובמטרה להקל, ככל האפשר, על ציבור הלקוחות והמייצגים, רשות המסים מודיעה על הארכת תוקפם של אישורי ניכוי מס במקור שפגו ב-30.9.2023 עד ל- 30.11.2023. 
לקוחות שאין ברשותם את האישורים יכולים לפנות למשרד השומה באמצעות מערכת פניות הציבור (מפ"ל) או באמצעות מערכת פניות למשרדים למייצגים המקושרים לשע"מ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הבשורה? (ל"ת)
    ישי 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור