כסף וצרכנות

תנובה בבשורה איומה: תקלה בקו הייצור, צפוי מחסור בחלב

תנובה הודיעה כי היא מתמודדת בימים אלה עם תקלה בקו הייצור. צפוי על המדפים ברשתות השונות מחסור בקרטונים שאמור להחריף בימים הקרובים ותהיה בעיה באספקת החלב לרשתות השונות
מערכת ice |  1
חלב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מכה ללקוחות בסופרמרקטים בישראל. על פי דיווח של שרון קנובליך, כתבת "תוכנית חיסכון" של חדשות 12, המחסור הכבד בקרטוני החלב המפוקחים נמשך. חברת תנובה הודיעה כי היא מתמודדת בימים אלה עם תקלה בקו הייצור.
על פי הגורמים המעורים בנושא, מחר (שני) צפוי על המדפים ברשתות השונות מחסור בקרטונים שאמור להחריף בימים הקרובים ותהיה בעיה באספקת החלב לרשתות השונות. מתנובה בחרו שלא להגיב על הידיעה.

בינתיים,  בריאיון ל-ynet Live, סיפר רמי לוי לאחרונה: "יבוא החלב כן רווחי, אני מרוויח עליו, אבל זו לא המטרה שלי. ברגע שאין חלב על המדפים, אני חייב לפתור את הבעיה ללקוחות שלנו. מי שעומד מול הלקוחות ביומיום זה אנחנו, לא המחלבות".
עוד סיפר בראיון: "אני נערך לייבא חלב כבר חודשיים וחצי כדי לפתור את הבעיה של הצרכנים שלי. אני מאמין שאחרי  שהמתחרים שלי יראו שאני הבאתי חלב הם גם יביאו חלב. הרי מה קרה עד עכשיו? כל הזמן חשבון שאי-אפשר להביא חלב ושזה לא כדאי. אם הצרכן רוצה לקנות חלב לא מפוקח ב-40% יותר יקר, שיחליט, אבל אני נותן לו גם את האופציה של לקנות חלב במחיר יותר זול".
כמו כן סיפר: "אני באמת דואג למשק החלב הישראלי וחשוב לקנות כחול-לבן ולבוא לקראת הרפתנים הקטנים, לא הגדולים - הם עושים 'ים של כסף'. צריך לעשות תיקון ולעזור לרפתנים הקטנים ולהגדיל להם את המכסות, שבסופו של דבר גם יהיה להם יותר משתלם לייצר חלב, אבל זו לא הבעיה של הרפתנים - זה יותר בעיה של המחלבות שהן בעצמן אומרות שהפסיקו לייצר את החלב המפוקח, חלק אומרות שהן לא הפסיקו, ובסוף מי שסובל מזה זה הצרכן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחסור בחלב
    אני 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שותה חלב החלב מיועד לעגלה זה הדבר הכי לא בריא והכי מגעיל
    סגור