כסף וצרכנות

רמי לוי מסתבך? הרשת הזו מאיימת לשבור את השוק

יוחננוף נכנסת כעת לשוק החלב המיובא ורשתות נוספות עשויות ללכת בדרכן של הרשת ושל רמי לוי שמוכרות את המוצר במחיר הנמוך מהמפוקח
מערכת ice | 
רמי לוי שיווק השקמה (צילום יחצ)
אחרי החלב מפולין שייבא רמי לוי, גם רשת יוחננוף נכנסת למשחק ותייבא עשרות אלפי ליטרים של חלב, על פי הערכת דנה ירקצ'י מכאן 11, כ-60 אלף ליטר מטורקיה. המטרה של יוחננוף היא להכנס למשחק החדש שיצר לוי עם החלב מחו"ל שנמכר במחיר הנמוך ממחיר החלב המפוקח בישראל.
יוחננוף נכנסת כעת לשוק החלב המיובא ורשתות נוספות עשויות ללכת בדרכן. ירקצ'י הסבירה: "גם הוא יימכר מתחת ל-6 שקל, בדומה לרמי לוי. הוא לא אמר שהוא מרוויח מזה, הוא אמר שזה לטובת הצרכנים ויש מי שאמר שהוא עושה תרגיל שיווקי כמו העוף בשקל, שהוא מאסטר בזה".

ירקצ'י המשיכה והסבירה כי: "אבל הייבוא של החלב מחו"ל לא בטוח שיישאר במחירים האלה. משרד האוצר יאריך כנראה את הצו להפחתת המכסים על ייבוא חלב, גבינה צהובה וכו'".
הסיפור של ייבוא החלב מחו"ל הוא כיצד החלב נשמר טרי? ברמי לוי הסבירו שיש תוקף יחסית ארוך מהבחינה הזו, ענף החלב נאבק בבית המשפט מול משרד האוצר, אבל מדובר כרגע בהצהרת כוונות. עשויה לקום מלחמה גדולה בהמשך בין משרד האוצר לרפתנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה