כסף וצרכנות

יוחננוף בבשורה דרמטית: מתי יגיע החלב שיהיה הזול בישראל?

רשת יוחננוף מצטרפת לרמי לוי, ותייבא חלב מטורקיה כאשר המחיר יעמוד על פחות מ-6 שקלים - כמעט שקל פחות מהמחיר של חלב בארץ: "אנחנו עושים את מה שצריך כדי לספק סחורה, ואם יש מחסור - אנחנו נעשה הכול כדי לספק את הסחורה"
מערכת ice |  2
איתן יוחננוף (צילום גבע טלמור)
איתן יוחננוף, בעלי רשת הסופרמרקטים, מצטרף לרמי לוי בייבוא של חלב מחו"ל, והודיע היום (שלישי) כי ייבא חלב מטורקיה. בריאיון לרדיו 103, אמר יוחננוף כי "אני מתכוון לייבא חלב מטורקיה, כבר בשבוע הבא בסניפים שלנו. אנחנו מנצלים את ההיתר שנתן שר האוצר".
בהמשך הערב, בתכנית חיסכון בחדשות 12 אצל קרן מרציאנו, התראיין יוחננוף על המהלך הדרמטי ואמר שקיבל היתר לשלושה חודשים בינתיים לייבוא חלב ניגר, הווא מקווה שיאריכו לו את ההיתר לאור המחסור בחלב בארץ.

לשאלת מרציאנו על העלויות הרבות של ייבוא חלב כמו השינוע וחיי המדף הקצרים ובעיות הכשרות ואם זה ישתלם לו כלכלית, ענה יוחננוף: "אנחנו עושים את מה שצריך לעשות כדי לספק סחורה, ואם יש מחסור אנחנו נייבא סחורה ונעשה הכול כדי לספק את הסחורה".
האם יש רווחיות בייבוא? "נראה לאן זה יתפתח", ענה יוחננוף, והתחייב שהוא הולך למכור את החלב בפחות מ-6 שקלים כאשר המחיר בארץ עומד על 6.80, היינו בשקל אחד פחות לפחות: "המטרה להוריד את המחיר". עוד הוסיף שהחלב כבר בדרך ויעלה בקרוב למדפים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איך הכי זול אם רמי לוי מוכר ב 5.90?? (ל"ת)
    זד 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תביאו חלב מהולנד (ל"ת)
    הכי טעים 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור