כסף וצרכנות

משרד הכלכלה מותקף ומואשם באפליה: "גזענות, אין מילה אחרת"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, חשף הודעה שנשלחה אליו מצד אחד מעוקביו, שטוען לאפליה בקו הטלפוני של משרד הכלכלה: "אנשים מחכים פשוט ימים כדי לתקשר איתם כי אין להם זמן לכל העינוי הזה של ההמתנה. אשכרה ענו תוך 20 דקות במענה הערבי, בזמן שכל עם ישראל פשוט מתייבש בזמני המתנה לא נורמליים. פשוט הזיה! גזענות, אין מילה אחרת. סיפרתי את זה לחברים שלי, הם ניסו, בדיוק אותו דבר, מענה תוך 20-30 דקות"
תום נחום |  1
שר הכלכלה ניר ברקת (צילום חיים טויטו כנס בשבע בניו יורק)
בעוד שנת הלימודים נמצאת ממש מעבר לפינה והלימודים עתידים, בחלקם לפחות, להיפתח מחר (שישי) ב-1 בספטמבר, ה'טופסולוגיה' נמצאת בשיאה לטובת הנחה למעונות ולגני הילדים, בעוד מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, חשף הודעה שקיבל מאחד מעוקביו, שטוען להתנהלות בעייתית במוקד הטלפוני של משרד התמ"ת (משרד הכלכלה).
בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו, מגל פרסם את תוכן ההודעה שקיבל: "ינון מה המצב? שמע קטע: אני אבא ל-2 בנות קטנות (3 ו-1.5) שמתחילות שנה בקרוב. בעקבות תחילת שנה יש עומס על המענה הטלפוני של התמ"ת בגלל הטפסים שצריכים להגיש לקבל הנחה למעונות וכו', כרגיל. עכשיו מה זה עומס? אני מדבר על שעתיים המתנה בטלפון ולפעמים אפילו יכולים לנתק את השיחה פתאום באמצע ההמתנה, משהו הזוי, כדאי מאוד לא להצטרך אותם בזמן הזה, כאב ראש אמיתי. אנשים מחכים פשוט ימים כדי לתקשר איתם כי אין להם זמן לכל העינוי הזה של ההמתנה".
 
"פתאום אשתי הגאונה אומרת לי להתקשר אליהם ולהקיש "2" לשפה הערבית במקום "1" לעברית, באמת זה מה שעשיתי. הפלא ופלא, ענו לי תוך 20 דקות!!! אשכרה 20 דקות במענה הערבי, בזמן שכל עם ישראל פשוט מתייבש בזמני המתנה לא נורמליים! וזה לא סוף הסיפור בכלל. מי עונה לי? מישהי בשם "שיראל" עם מבטא ישראלי לגמרי! אם היא יודעת ערבית אני צנצנת! איך יכול להיות שקורה כזה דבר? פשוט הזיה! גזענות, אין מילה אחרת. סיפרתי את זה לחברים שלי, הם ניסו, בדיוק אותו דבר, מענה תוך 20-30 דקות. קיצור ינון, אם אתה יכול להעלות את זה למודעות איכשהו בפוסט או משהו אשמח, גם כדי שעם ישראל ידע וגם כדי לנער אותם שם למעלה, זה בטח קורה בעוד הרבה מענים טלפונים של הרבה מוקדים ממשלתיים. תודה רבה, ירין".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאלוהים ישלם לכם ביד רחב (ל"ת)
    אין משרד כלכלה. יש ק 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור