שיווק ופרסום

רשת אפריל משיקה סניף בראשל"צ בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

רשת הקוסמטיקה אפריל משיקה השבוע מחדש את הסניף שלה בראשון לציון, כחלק ממהלך רחב ואסטרטגי של הרשת. בעיצוב הסניף וחידושו הושקעו כ-1.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
סניף אפריל בראשון לציון (צילום שי אפשטיין)
רשת הקוסמטיקה אפריל (APRIL) שמתמחה במוצרי טיפוח, בישום ואיפור משיקה השבוע מחדש את הסניף שלה בראשון לציון, כחלק ממהלך רחב ואסטרטגי של הרשת. הסניפים המחודשים של הרשת מאופיינים בעיצוב חדש ואירופאי שנועד להעניק חוויית ביקור ייחודית ולהקנות לקהל תחושה של חו"ל.
כמו כן, הרשת מתכוונת לייצר אחידות בנראות העיצובית ובעזרת פתרונות דיגיטליים של חנויות הרשת מעבר לים. החנות המחודשת בראשון לציון משתרעת על שטח של 140 מ"ר, והיא נמצאת בקומת הקרקע בכניסה לקניון בעיר. בחידוש הסניף הושקעו כ-1.5 מיליון שקל.
החנות מציעה קולקציה רחבה של מוצרים ממגוון מותגי קוסמטיקה, איפור ובישום, לרבות המותגים הבלעדיים שאפריל מייבאת לישראל, שכוללים את ליין האיפור החדש שהושק ממש לאחרונה, וקולקציית בשמי הבוטיק שאפריל מתמחה בהם כבר למעלה מעשור, דוגמת פרפם דה מארלי, איניטיו, פנה דורה,  BDKועוד.
מירב אליהו, סמנכ''לית השיווק של הרשת מסרה: "אפריל היא רשת ותיקה ויציבה אשר לאורך שנים משפיעה על עולם הביוטי בישראל ומתפתחת יחד איתו. אפריל מביאה לישראל את מוצרי הבישום ,הטיפוח והאיפור של המותגים המובילים בעולם, חדשנות מוצרית בתחום, כמו גם את המגמות והטרנדים החדשים ביותר בעולם כשכל זה עטוף בחוויית קניה ייחודית וחדשנית. אנחנו ממשיכים להשקיע בנראות החנויות הקיימות והחדשות ובקרוב נודיע על פתיחתן של חנויות נוספות מחוץ לאזור המרכז. בד בבד גם פלטפורמת האונליין שלנו שצמחה מאוד בשנים האחרונות, אם כי אנחנו תמיד מעדיפים לפגוש את לקוחותינו בחנויות ולהעניק להם את חווית הקנייה הייחודית לנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה