כסף וצרכנות

ביג משחררת לחץ: כל המתחמים בישראל נפתחו באופן חלקי

ביג עדכנה את הלקוחות: "לאחר שמרכזי ביג היו סגורים היום לחלוטין מהבוקר כחלק ממחאת העסקים. החל מהשעה 14:00 תתאפשר כניסה אך ורק לחנויות פארם וסופרמרקטים כעסקים חיוניים"
מערכת ice |  1
מתחם ביג (צילום יחצ ביג)
שוב התקפלות? חי גאליס וקבוצת ביג היו חתומים על פארסה מביכה של ממש לאחר שכבר התקפלו מהאיום שהרשת הכריזה כי מרכזי הרשת לא יפתחו ביום שלישי הקודם, כחלק מ"יום הזעם", אך הפכו את ההחלטה והיום (שני) הרשת עושה זאת שוב אחרי שהודיעה על שביתה בעקבות הודעת פורום העסקים על שביתה ענקית במשק.
ביג עדכנה את הלקוחות: "לאחר שמרכזי ביג היו סגורים היום לחלוטין מהבוקר כחלק ממחאת העסקים. החל מהשעה 14:00 תתאפשר כניסה אך ורק לחנויות פארם וסופרמרקטים כעסקים חיוניים".
אמש בסביבות 22:00 בהודעה לציבור נכתב: "הודעת ביג מרכזי קניות: עובדי ביג ושוכרים יקרים,  הריני להודיע בזאת על השתתפות מרכזי ביג בשביתה במשק שתתקיים מחר כפי שהודיע פורום העסקים של ראשי החברות הגדולות. מרכזי ביג ישארו מחר סגורים והחנויות לא יפתחו. בברכה, חי גאליס".
כאמור, בהודעה שפרסם הפורום נכתב כי "בתום כינוס הלילה של פורום העסקים, שמונה את ראשי כ 150 החברות הגדולות במשק אשר מעסיקות את מרבית העובדים במגזר שאינו ממשלתי ואשר פועל למניעת הקרע בעם באמצעות עצירת החקיקה החד צדדית, הידברות, והגעה להסכמות,ֶ הוחלט: מחר בבוקר לא תיפתח הפעילות של החברות שבפורום. הפורום קורא לחברות ועסקים נוספים להצטרף לצעד החירום שננקט, בלית ברירה, על מנת להביא לעצירת החקיקה החד צדדית וכניסה להידברות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להחרים את ביג ! (ל"ת)
    אסף 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור