כסף וצרכנות

בעלי עסקים נגד ביג: "לא נערב דעות פוליטיות עם עסקים"

אחרי רמי לוי,  גם קבוצת בריל הודיעה כי לא תצטרף לשביתה ופרסמה: "כל הרשתות של קבוצת בריל פתוחות גם במתחמי ביג. כחברה ציבורית אנו מתחייבים לשמור על רווחת לקוחותינו"
מערכת ice |  2
מרכז קניות ביג (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
אחרי שביום שישי האחרון חי גאליס, יצא בטענות על צעדי הממשלה, הבוקר (ראשון) קבוצת ביג הודיעה ש"במידה והחוק לביטול עילת הסבירות במתכונתו הנוכחית יאושר בקריאה ראשונה ביום שני בכנסת, נראה במהלך צעד חמור בדרך לשחיתות שלטונית בלתי חוקית בעליל, וצעד נוסף בדרך  לדיקטטורה" והכריזה כי מרכזי הרשת לא יפתחו ביום שלישי הקרוב, כחלק מ"יום הזעם".
אלא, שכעת מתברר כי לא כולם עומדים דום להוראת ביג. ברשת הסופרמרקטים של רמי לוי הודיעו כי לא יצטרפו לשביתה ופרסמו הודעה ברשתות החברתיות לפיה: "רמי לוי שיווק השקמה, פתוח גם במתחמי ביג. רשת רמי לוי לא מערכת דעות פוליטיות עם עסקים. אנחנו משרתים ללא הבדל דת, גזע, מין ודעות. הרשת הינה חברה ציבורית המחוייבת לפעול בצורה אמינה לכל משקיעיה ולקוחותיה, נתראה בסניפים".
מאוחר יותר, גם קבוצת בריל הודיעה כי לא תצטרף לשביתה ופרסמה: "כל הרשתות של קבוצת בריל פתוחות גם במתחמי ביג. כחברה ציבורית אנו מתחייבים לשמור על רווחת לקוחותינו. אנו עומדים לשירותכם כל השנה, מבלי לערב דעות פוליטיות עם עסקים. אצלנו השירות לפני הכל, נתראה בסניפים!".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מהיום קונה רק בבריל! (ל"ת)
    גיל ארי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רשת המתחמים ביג עולים לגרדום בכוח
    עעע 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה טמטום עיוור. כזה שפוגע בסביבתו יחד איתו. במקרה הזה ציבור העובדים והמשקיעים.
    סגור