שיווק ופרסום

ריף נאמן מככבת בקמפיין הלבשה תחתונה לקראת החתונה. צפו

מותג ההלבשה הצרפתי ETAM משיק קמפיין חדש בהובלת הפרזנטורית ריף נאמן. המותג נמכר בבלעדיות במשביר לצרכן ומדובר בקמפיין ראשון עבור הדוגמנית והשחקנית ריף נאמן. את הקמפיין מוביל הסלוגן Confidence Suites you
מערכת ice | 
ריף נאמן בקמפיין ETAM (צילום שי פרנקו)
מותג ההלבשה הצרפתי ETAM משיק קמפיין חדש בהובלת הפרזנטורית ריף נאמן. המותג נמכר בבלעדיות במשביר לצרכן ומדובר בקמפיין ראשון עבור הדוגמנית והשחקנית ריף נאמן. את הקמפיין מוביל הסלוגן Confidence Suites you.
מטרת הקמפיין החדש היא להעביר מסר של נשיות חושנית ובטוחה שמהווה השראה, מגבירה את הביטחון העצמי ונותנת הרגשה נוחה וחופשית שפותחת את הדלת לתעוזה. במרכז הקמפיין עומדת כאמור הפרזנטורית נאמן שמייצגת את המסר לפי כשאת לובשת ETAM את מרגישה חופשיה ומלאת ביטחון עצמי, עד כדי כך שאת יוצאת מהבית בתחתוני וחזייה בלבד – לא משנה מה קורה סביבך.
כמו כן, בקמפיין החדש נאמן מככבת בקולקציית הלבשה תחתונה לכלות לכבוד העובדה שהיא עצמה בקרוב תהיה הכלה בחתונה שלה בספטמבר. הקמפיין יעלה בדיגיטל ובשלטי חוצות באמצעות משרד הפרסום My Social.
 
לאחרונה במשביר הודיעו על הרחבת ההטבות ללקוחות. מועדון "CAL 365 VIP" של רשת המשביר ומועדון PowerCard מעמיקים ומרחיבים את הצעת הערך ללקוחות שני מועדונים. מחזיקי כרטיס האשראי CAL 365 VIP יוכלו מעתה לממש את ה-CASH BACK ואת הנקודות שצברו גם ברשתות גדולות נוספות כמו הום סנטר וטויס אר אס. כמו כן, מחזיקי כרטיס האשראי PowerCard יוכלו מעתה לממש את ה-CASH BACK שצברו בחנויות הכל-בו של המשביר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה