תיירות

חברת התעופה שתשכיר לכם בגדים כדי שתוכל לנסוע ללא מזוודה

ג'פאן איירליינס השיקה את "Any Wear, Anywhere" המאפשר לנוסעים לשכור חבילת בגדים מראש, שאותה ניתן לשלוח למלון או ל-Airbnb עם ההגעה ליפן
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
ג'פאן איירליינס, חברת התעופה הלאומית של יפן, השיקה שירות חדש כדי לעזור ללקוחות לצמצם את מספר המזוודות. חברת התעופה הודיעה ביום רביעי שהיא מנסה שירות השכרת בגדים - הנקרא "Any Wear, Anywhere" - המאפשר לנוסעים לשכור חבילת בגדים מראש, שאותה ניתן לשלוח למלון או ל-Airbnb עם ההגעה ליפן.
הרעיון הוא שבאמצעות נסיעה אם פחות מזוודות, לקוחות יכולים לעזור להפחית את פליטת הדלק והפחמן הדו-חמצני ולעזור לטיסות להיות ירוקות יותר. השירות החדש הוא שיתוף פעולה בין חברת התעופה לתאגיד Sumitomo, אשר יטפל במערכת ההזמנות. השירות זמין כעת לתקופת ניסיון עד לאוגוסט 2024.

ניתן להזמין עד תשעה פריטי לבוש להשכרה ולשמור אותם מראש לעד שבועיים. זה כולל שילוב של חולצות, מכנסיים, הלבשה תחתונה וג'קטים. כל סט נבחר לפי העונה, מטרת האירוע ומידות - כאשר המחירים מתחילים ב-28 דולר לחמישה פריטים.
כדי לעקוב אחר ההשפעה של Any Wear, Anywhere, חברת התעופה אמרה שהיא תמדוד כבודה רשומה כדי לראות עד כמה נוסע הפחית את פליטת הפחמן הדו חמצני על ידי בחירה בשירות זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה