כסף וצרכנות

בזכות הטמפרטורות הגבוהות: המכירות ב-H&M מרקיעות שחקים

קמעונאית האופנה השוודית מציגה רווח תפעולי של 438 מיליון דולר ברבעון השני של השנה - רווח גבוה מתחזיות האנליסטים בזכות חיזוק מותגים ותנאי מזג האוויר
מערכת ice | 
רשת האופנה H&M סוגרת מאות סניפים בעולם (צילום ויקימדיה)

קמעונאית האופנה השוודית H&M מציגה רווח תפעולי הגבוה בשבעה מיליון דולר מתחזיות האנליסטים במהלך הרבעון השני של השנה - חודשים מרץ עד מאי, בזכות המותגים היקרים אותם מוכרת החברה: "הגורמים החיצוניים שמשפיעים על עלויות הרכישה ממשיכים להשתפר", אמרה הלנה הלמרסון מנכ"לית החברה, והוסיפה: "העבודה על תוכנית היעילות מתקדמת במלוא המהירות והרבה מהעבודה שעשינו בשנים האחרונות מתחילה לשאת פרי".
 

המניות של החברה הגיעו לשיא של 16 חודשים ביום חמישי לאחר שהרווח שלה ברבעון השני גבר על ההערכות. הדבר התאפשר בזכות קולקציית הקיץ שלה שנמכרה מאוד בגלל מזג אוויר חם שהגיע לאירופה. H&M החליטה ללכת על הקולקציות היקרות יותר בכוונה לכוון לקונים עמידים יותר עקב יוקר המחייה, כאשר מי שלקחה את נתח השוק של הבגדים הזולים היא שיין.
 


H&M הגדילה את המכירות בשווקים רבים, למרות לחץ על יכולת ההוצאות של הצרכנים ומזג אוויר לא נעי,  לפי מה שאמרה המנכ"לית הלנה הלמרסון. היא הוסיפה כי קולקציית הקיץ הצליחה ככל שהטמפרטורות עלו. המכירות בחודש האחרון עלו ב-10% לעומת השנה שעברה, וזה סימן טוב לתחילת הרבעון השלישי של השנה וזה ללא פעילות קידום מכירות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה