כסף וצרכנות

נחשף הסכום שהוציאו מטא עבור הטיסות של צוקרברג

הנתונים נחשפים: 41.3 מיליון דולר - זה הסכום שהוציאו חברות על טיסות של בכירים, וכמה מטא שילמה על טיסות של מנכ"ל החברה מארק צוקרברג בשנה האחרונה? 
מערכת ice |  2
מארק צוקרברג (צילום אינסטגרם/ מארק צוקרברג, unsplash)

לא מעט מנכ"לים בארצות הברית המריאו הרבה בשנה האחרונה כאשר ההוצאות הארגוניות על מטוסים פרטיים הגיע לשיא של עשור, לפי "יאהו"' 41.3 מיליון דולר הוציאו חברות על טיסות של בכיריהן, מדובר בזינוק של 22% בהשוואות להוצאות של שנת 2021- שיא של עשור.
 

קצת יותר מ5% מסכום זה הוצא על ידי חברת מטא, הבעלים של פייסבוק ואינסטגרם הוציאו 2.3 מיליון דולר על טיסות עבור המנכ"ל מארק צוקרברג והציב אותו בהוצאה הגדולה ביותר על מטוסים פרטיים מבין החברות, אולם חברת מטא הוציאו יותר עבור בכירים נוספים של מטאהחברה, על שריל סנדברג שהייתה מנהלת התפעול של החברה הוציאו מטא יותר מ-4 מיליון דולר, יש לציין כי מדובר בסכום נוסף על האבטחה של סנדברג וצוקרברג.


 



מטא עצמה סירבה להגיב לפרסום.
 

למרות שגם בעבר טסו בכירי החברות במטוסים פרטיים, הרי שבשנים האחרונות צצו שוב ביקורות על שימוש זה מעיקר מכיוונם של פעילי אקלים עקב שחרור פליטת הפחמן שמשגרים מטוסים אלה ופוגעים בטבע/

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מפתיע
    ירון 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש מפתיע, הייתי בטוח שמדובר בסכומים הרבה יותר גבוהים. זה לא הרבה. כנראה מדובר בטיסות שכר פרטיות אם כי ההגיון אומר שחברת ענק כזו תחזיק מטוס משלה לשירות עובדי החברה הבכירים, לפחות לטווח הטיסות של אזור צפון אמריקה
    סגור
  • 1.
    ביבי מוציא על טיסות יותר מכל הבכירים יחד (ל"ת)
    ליכודניק לשעבר 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור