כסף וצרכנות

רמי לוי יודע? ההשפלה בסניף שגרמה לסערת ענק

מאזין בגל"צ סיפר: "אדם מבוגר, אני מעריך בן 80, פותח את פח הזבל הצמוד לסניף, ולוקח משם פירות שהושלכו לפח על ידי הסניף. באותו רגע קופצים עליו עובדי הסניף ואומרים לו 'אסור לך לקחת כלום מהפח'. הוא ממשיך וכאילו לא שומע, אך הם נחושים ומגרשים אותו משם". ואיך הגיבו ברשת לטענות?
מערכת ice |  17
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
שימו לב לסיפור הלא פשוט הבא. בערוץ ההידברות חשפו תקרית לא נעימה הקשורה למחוסר בית שנמצא למצוא אוכל בסמוך לסניף 'רמי לוי בשכונה' ברחוב רוטשילד בכפר סבא שעל פי טענת מאזין בשם אבי שדיבר בתוכנית 'יהיה בסדר' בגלי צה"ל, הושפל על ידי מנהל הסניף לכאורה.
המאזין סיפר: "אדם מבוגר, אני מעריך בן 80, פותח את פח הזבל הצמוד לסניף, ולוקח משם פירות שהושלכו לפח על ידי הסניף. באותו רגע קופצים עליו עובדי הסניף ואומרים לו 'אסור לך לקחת כלום מהפח'. הוא ממשיך וכאילו לא שומע, אך הם נחושים ומגרשים אותו משם".

עוד הוא טען: "אני שואל, למה? זרקתם פירות וירקות לפח, משמע, אתם לא רוצים אותם. הם הפכו לרשות הכלל. למה לא לאפשר לאנשים עניים שידם לא משגת לקנות פירות וירקות - לקחת מהפח? למה הרשעות הזאת?". הוא הסביר כי מיהר לחפש היכן להתראיין כדי לספר על המחזה הכואב שראה.
על פי ערוץ ההיברות, נעשתה פנייה מצד הפקת התוכנית 'יהיה בסדר' לרשת 'רמי לוי' והוסבר כי 'רמי לוי בשכונה' מנוהל על ידי מנכ"ל קופיקס פיני שיטרית שהגיב לגל"צ שהוא עצמו בדק את הנושא עם מנהל החנות וממנו הבין כי מדובר בפחי אשפה של כל הדיירים בבניין. "הדיירים התלוננו על כך שמגיעים אנשים והופכים את פחי הזבל כשהם מחפשים מוצרים רקובים או שאינם ראויים למכירה, וגורמים לבעיות תברואה במקום". 
לסיום הבטיח: "זו לא הפעם הראשונה שהוא מגיע ומחטט בפחי האשפה ומוציא אשפה לרשות הרבים. פקחי העירייה שהיו במקום, ביקשו לשפוך אקונומיקה על המוצרים שנזרקו מכיוון שאינם ראויים לאכילה, ולא עשינו את הפעולה הזאת. בכל מקרה, הנחיתי את המנהל לנהוג בנימוס כלפי האנשים".
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    גועל נפש. לחזירים בחיפה מתיחסים יותר יפה.
    עניי עמך קודמים 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי אלו שיגידו לזקן מה לעשות.חלאות!! רמי לוי מתי תרתם למתן אוכל לקשישים עניים?במקום שיחפשו בזבל
    סגור
  • 15.
    כל העובדים ערבים לא מצפה מהם לכלום
    אזרח גאה 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא קונה ולא יקנה אצל רמי לוי כל עוד הוא מעסיק ערבים חסרי מוח מינמלי ותרבות אפססס
    סגור
  • 14.
    הרעלת מזון
    שימי 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואם אדם שיואכל מזה יקבל הרעלת מזון...את מי הוא יאשים....את רמי לוי ???
    סגור
  • 13.
    בושה
    יוגל 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העובדים איבדו צלם אנוש ,בא אדם ,רעב אני מניח,מחטט בפח שמא ימצא אוכל והרי ידוע כי מהמרכול זורקים שיירים שחלק מהם ראויים למאכל,זה מה שאדם מחפש ומונעים ממנו,אוי לה לאוצה בושה.הרי ידוע כי הבעלים אינו כזה ההיפך הנכון ,למה עובדיו מתנהגים כך.גועל נפש.רמי לוי קח אחריות על התנהגות נלוזה ותן לאיש קיצבה חודשית למשך שנה שבה יוכל לקנות ברשת שלך.במידה ואינך רוצה שיחטטו בפחי הזבל של הרשת ,הותר את הפחים בתחום החנות בנקום שאין אליו גישה,מרגע שעלבתם באיש פצו אותו .
    סגור
  • 12.
    רמי לוי
    ציפי 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עצוב וכואב לקרוא שאנשים מחפשים בפח הזבל ,ועובדי הסניף צריכים להתבייש אני היתי קונה לו כל מה שהוא צריך אם היתי רואה אותו במצב הזה ,אסור להכלים ומיוחד מבוגרים !
    סגור
  • טען עוד
  • מדינה אכזרית ביותר (ל"ת)
    ברוך 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    רמי לוי במקום לזרוק לפח לשים אותם בארגזים בפינה ולתת
    2023 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להם לקחת באופן כצת מכובד יותר
    סגור
  • 10.
    חיפה (ל"ת)
    ארנום 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    יכול להיות שהירקות פירות מקולקלים...ונזרקו לפח (ל"ת)
    שרי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    העובדים צודקים
    מוטי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ברגע שנזרק אסור לאכול את זה ואםהיה מורעל או מקולקל האדם היה תובע אותם או הולך לעולם הבא . אם זאת יש להתנהג בנימוס אבל אסור להעביר אוכל כי אחר כך זה מתכון לתביעות
    סגור
  • 7.
    שוכחים מי איפה באים
    אהרון 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רמי לוי נתן הוראה להיתיחס ב סבלנות ל אנשים ש מוציאים אוכל מי ה פח ש ליד ה חנות רמי לוי מסכן לא יכול לעשות חבילות עם ירקות עם הם בסדר ו לשים ליד ה חנות זה עדיף להיזרק ככה ש ה בטן מלאה ו יש לך מיליארדים שכחתה מי איפה הגעתה ו רמי לוי יכול להרשות לעצמו לעשות חבילות לפעמים או לאמץ אנשים חלשים אבל סימן שאלה
    סגור
  • 6.
    דאג לעניי עירך איש שבע
    יוסי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שיט רית אתה שפל
    סגור
  • 5.
    תתביישו
    נתי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם אתם יודעים שהוא מגיע לחפש אוכל, אל תנחו להתנהג בנימוס, תהיו אנושיים , שימו בשקית נפרדת כמה מצרכים שבכל מקרה היו נזרקים לפח , כך אין צורך לחטט וגם החסר בית ירגיש יותר טוב. לא הכל זה כסף
    סגור
  • 4.
    הממשלה אשמה
    שושה 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רמי לוי לא אשם ,ובצדק לא נותן שיקחו ,היו מקרים של תביעה משפטית של אנשים שנתנו להם פעם ונצלו את זה לתביעה ,שן שנישבר כל מיני תביעות ,לכן אוסרים לתת את מה שנשאר
    סגור
  • 3.
    חסויה
    חסויה 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איכס
    סגור
  • 2.
    שיתבייש מנהל הסניף שטרית
    יעלולה 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מה הבעיה לשים מזון שהרשת אינה מעוניינת, בצד על שולחן ? יגיעו נזקקים ויקחו. חסר פתרונות מכובדים יותר ??? למה לזרוק מזון, אם אפשר להעביר אותו הלאה ???
    סגור
  • 1.
    יש עוד דרך
    ללל 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    10 0
    במקום לבייש אדם רעב שמחפש בפחים .תעבירו את המוצרים בשקית מכובדת לידי האיש האומלל.כך שגם לא יאלץ לחפש בפחים .עד כמה שאני זוכר רמי לוי היה מפריש לאביו את המוצרים שלא נמכרו ואביו היה מחלק לנצרכים בירושלים.יהיה נהדר ומוערך על ידי הצבור
    סגור