כסף וצרכנות

למען הציבור: לא תאמינו מה משטרת ישראל תפסה

משטרת ישראל ביחד עם מספר גופים קיימה מבצע אכיפה נרחב בבתי עסק בנווה שאנן בת"א ותפסו בין היתר תרופות מרשם שנמכרו בניגוד לחוק, בקבוקי אלכוהול מזויף ועוד
מערכת ice |  1
מבצע האכיפה (צילום דוברות המשטרה)
משטרת ישראל מפרסמת היום (רביעי) שבימים האחרונים התקיים מבצע אכיפה אותו הובילו שוטרי תחנת שר"ת יחד עם הפרקליטות האזרחית, עיריית תל אביב, רשות המיסים, משרד הבריאות, ביטוח לאומי וחברת חשמל מבצע אכיפה בבתי עסק בנווה שאנן בתל אביב – ולא תאמינו מה תפסו.
מבצע האכיפה התמקד בבתי עסק המייצרים פשיעה ומהווים סכנה לשלום הציבור, והתנהל לאחר היערכות מקדימה של כלל רשויות האכיפה.
במסגרת המבצע נרשמו דוחות בסך של עשרות אלפי שקלים, 6 תיקי רשות המיסים נפתחו, נתפסו 15 זוגות אופניים החשודים כגנובים, נתפסו עשרות בקבוקי אלכוהול מזויפים ואף נתפסו תרופות מרשם שנמכרו בניגוד לחוק. בנוסף, נתפסו 9 כלי רכב לצורך חילוט.

מדוברות איילון של המשטרה נמסר שכלל הרשויות ממשיכות את הטיפול החקירתי-אכיפתי בהתאם לממצאים.
יותר מוקדם פרסמנו כי שוטרי יחידת השיטור העירוני באור יהודה ערכו אתמול (שלישי) מבצע אכיפה ממוקד בתחום העסקים באור יהודה, בשיתוף עם רישוי עסקים משטרת מסובים, רישוי עסקים עיריית אור יהודה והווטרינר המחוזי.
במהלך הפעילות הכוחות שפעלו בשטח איתרו שני עסקים כאשר הוחזקו בהם בשר ודגים במשקל של כ-800 ק"ג שאינם ראויים למאכל אדם. הבשר והדגים הועברו להשמדה וניתנו התראות לעסקים על ידי רישוי העסקים והווטרינר המחוזי והנחיות לביצוע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברצון אלוהים!
    אנצי! 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה רק מוכיח שהמשטרה רוצה,אז היא עושה! ישנם יותר מדי מקרים של תלונות של אזרחים בנושאים שונים והיא לא עושה כלום.פוטרת את החקירה בחוסר עניין לציבור!!!! וככה המדינה נראית!!!!
    סגור