כסף וצרכנות

שופט משחקי השף ישבור את השוק? זו השווארמה החדשה שפתח

השף ארז קומרובסקי את שווארמה וייסברג, בהשראת זכרון הילדות בו סבו, יעקב וייסברג לקח אותו לאכול שווארמה בפעם הראשונה כשעוד לא הכיר את המנה. אלא, שלא כל העוקבים ברשת התלהבו
מערכת ice |  2
משחקי השף (צילום יחצ 13)
השווארמה החדשה של השף ארז קומורובסקי, שופט משחקי השף לשעבר ברשת 13 מצליחה לשגע את הסועדים עם הפיתה והתבלין הסודי שלה. בשרונה, ממש ליד הבלאדי שיק פתח השף ארז קומרובסקי את שווארמה וייסברג, בהשראת זכרון הילדות בו סבו, יעקב וייסברג לקח אותו לאכול שווארמה בפעם הראשונה כשעוד לא הכיר את המנה.
נדב בורנשטיין, מגיש 'חי בלילה' כתב: "מדובר בסיח ספריבס טלה, אנטריקוט ושפונדרה בתיבול ייחודי ועדין של פלפל שחור. נוסף לשווארמה יש גם את הפיתות הצהובות- פיתות עם כורכום שנאפות במקום. ויש גם סביח, המקום צמוד למסעדת בלאדי שיק, שבה מוגש אוכל ביתי עם הטוויסט של ארז קומרובסקי".

אלא, שעוקביו של בורנשטיין לא כל כך התלהבו ותהו: "נו אבל מה הקטע לא לכתוב מחיר? חלאס זה הדבר הכי חשוב במדינה הזאת, איזה פירסום שמזלזל בנו" וגם: "מה מחיר הפיתה עם שוארמה רק מנחש שהוא ממש גבוהה"
אחרים תהו על רמת ההיגיינה במקום: "למה עובדים ומגישים בלי כפפות?בעעעע", ושוב בביקורת על בורנשטיין: "והמחיר? מוזר נדב, מצד אחד אתה מדבר על מסעדות שלוקחות 40 שקל לבקבוק קולה...אבל אתה ממשיך לפרסם את היקרנים האלו. בשביל השם של השף והזיכרון שלו כמה נשלם על פיתה צהובה....?! אני גרה בשוהם. פלאפל עולה 25 שח חצי מנה 17! פסיכי לגמרי. לא ארז קומורובסקי ולא נעליים מיני כדורי פלאפל תנעמי או צנעני ".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תבקשו שלא יכניסו ידיים לפיתה או שיחליפו פיתה
    בילבי 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין אפשרות לעבוד עם כפפות וחום מה לא הבנתם .עברתם קורונה ומזה אתם מפחדים חחח אבל בפארק הירקון כולם אוכלים על האש ישר מהמנגל ילאאא
    סגור
  • צדיק אחד בסדום
    אחד 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפפות עוד יותר מסוכן גם בגלל החום וגם בגלל הלכלוך שנשאר, שוטפים ידיים כל כמה דקות וזהו
    סגור