כסף וצרכנות

רשות המסים בהודעה חריגה ומדאיגה: "קיימת תקלה במערכת"

ברשות המסים הודיעו כי קיימת תקלה שלא מאפשרת מענה ויצירת קשר עם הלשכות בישראל. בהודעה נכתב: "מלקוחות נכבדים - קיימת תקלה במערכת קבלת מיילים מרשות המסים. התקלה בטיפול עמכם הסליחה"
מערכת ice |  1
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום shutterstock)
רשות המסים פרסמה היום (שלישי) כי קיימת תקלה שלא מאפשרת מענה ויצירת קשר עם הלשכות בישראל. בהודעה נכתב: "מלקוחות נכבדים - קיימת תקלה במערכת קבלת מיילים מרשות המסים. התקלה בטיפול עמכם הסליחה".
עוד קודם לכן פורסמה הודעה לפיה: "רשות המסים מתחדשת עבורכם! מסכי ההזדהות האישיים עברו שדרוג עיצובי, לתשומת לבכם, חידשנו את העיצוב בכניסה ליישומים המחייבים הזדהות של הלקוח כמו: אזור אישי, תיאום מס, שידור דוחות שנתיים במס הכנסה, שידור דוחות בניכויים ועוד. השירותים הדיגיטליים שלנו זמינים עבורכם בכל עת".
מידע חשוב לידיעת הורים לילדים בגיל 6 עד 12. במסגרת הודעה, נמסר כי תיאומי מס שהונפקו לכם במהלך שנת 2023 בשל היותכם הורים לילדים בגיל 6 עד 12, ותוקפם הוגבל עד ל-31.5.2023 או עד ל-28.2.2023, יהיו בתוקף עד תום שנת 2023 או עד למועד מאוחר יותר, בהתאם להודעת הרשות ואינכם צריכים לערוך תיאום מס חדש
לא מעט הארכות זמנים בוצעו לאחרונה, כאשר גם מבצע 'מגן וחץ', הביא לכך שמנהל רשות המסים, ערן יעקב, הודיע על מתן ארכה לכלל העוסקים עד ליום שלישי ה-23.5.2023 לדיווח ולתשלום מע"מ עבור תקופת הדיווח מרץ ואפריל 2023 (דיווח דו-חודשי) ועבור תקופת הדיווח אפריל 2023 (דיווח חד חודשי). 
הארכה התייחסה לכלל המדווחים בחודש מאי (הן למדווחים ב-15 לחודש בדואר והן למדווחים ב-19 לחודש באופן מקוון). ההחלטה על הארכה נועדה לסייע ולהקל על המגזר העסקי, בדגש על עסקים קטנים, בהתמודדות עם השפעות המצב הביטחוני.
רק לאחרונה פרסמה הרשות הודעה לידיעת המעסיקים ומשלמי פנסיה מוקדמת, בהתאם להחלטת רשות המסים, הוארך מועד הגשת דוח 126 השנתי (דיווח מס' 3) לשנת המס 2022 עד ליום 31.5.2023 (במקום 30.4.2023).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנהלים חסרי מודעות
    אחד שיודע 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה של רשות המסים שהמנהלים שלה לא מקצועיים בתחום ומי שיושבים כמנהלים באגפי אבטחת המידע לא מקצועיים ובלי ידיעות בתחום שנבחרו על פי קשרים ולא כישורים, שסומכים על ילדים שמגיעים מחברות חיצוניות ובלי ניסיון ולא תמיד בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים והכל לפי ועל פי הקשרים שיש להם עם המשפחות הקרבה והנפוטיזם של חבר מביא חבר רק שאלוהים ישמור עלינו על כל מה שקורה ביחידת המחשוב שע"מ של רשות המיסים ותודה לאל שעדיין האיראניים לא הגיעו לשם, כל המידע של תושבי ישראל עלול להיחשף!!!!
    סגור