משפט

רשות המסים חושפת את רמלה: אלו העסקים שהעלימו הכנסות

?הכנסות בסך של כ-26.5 אלף שקל לא תועדו בספרי העסק של בית דפוס באזור רמלה – כך נמצא בביקורת ניהול ספרים שנערכה בעיר
מערכת ice | 
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
45 בתי עסק נבדקו במהלך מבצע ביקורות  של יחידת ניהול ספרים ארצית באזור רמלה. המבצע, שנערך בין היתר בבתי עסק שבהם נמצאו ליקויים בעבר ושהוזהרו, התמקד בערים רמלה, לוד, מודיעין, מכבים ורעות. במהלך המבצע נמצאו עסקים בהם לא נרשמו הכנסות כנדרש, ובנוסף נמצאו הפרות של החוק לצמצום השימוש במזומן.
בין בתי העסק שנמצאו בהם ליקויים, הגיעו המבקרים לבית דפוס באזור רמלה, שם נמצא כי תשלום אשראי בסך 11,700 שקל לא נרשם בספרי העסק. בנוסף, במהלך הביקורת נמצאה קופסת מתכת שהכילה שני צ'קים בסכום כולל של 15,000 שקל שלא תועדו גם הם בספרים.
 
בביקורת אחרת, אצל עורך דין בלוד, מצאו המבקרים כי 3,000 שקל שקיבל עבור הסכם גירושים שערך, לא נרשם בספרי העסק או תועד כלל. כאשר נשאל עורך הדין מדוע לא תיעד את התשלום ענה: "אני במעבר של דירה ונורא עסוק, הראש שלי היה טרוד בדברים אחרים".
מבצע זה נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה