כסף וצרכנות

מהפכה ביוחננוף: בקרוב לא תצטרכו לעבור אצל הקופאית?

הבעת אמון בעגלות החכמות: רשת יוחננוף הודיעה על כוונתה להכפיל את רכישת העגלות החכמות מחברת A2Z, אלעד חרזי, משנה למנכ"ל יוחננוף, מסר כי "לקוחות רשת יוחננוף מביעים שביעות רצון גדולה מחוויית הקנייה המבוצעת באמצעות העגלה החכמה של Cust2mate"
מערכת ice |  13
איתן יוחננוף (צילום גבע טלמור)
רשת יוחננוף מגדילה את השקעתה בפריסת העגלות החכמות של חברת A2Z/Cust2mate שפיתחה את העגלה החכמה, המשמשת כקופה עצמאית לרשתות קמעונאיות בארץ ובעולם. עד היום רכשה יוחננוף מחברת A2Z/Cust2mate 1300 עגלות חכמות בסך של כ-35 מיליון שקלים חדשים (12 מיליון דולר, 13.8 מיליון דולר קנדי). וכעת מודיעה רשת יוחננוף על כוונתה להגדיל את הזמנתה ולרכוש עד 1700 עגלות חכמות נוספות מהדור החדש.
רצונה של יוחננוף לרכוש עגלות חכמות נוספות הינה הבעת אמון בעגלות החכמות של חברת Cust2mate, ביכולות שלהן ובתרומה שלהן לחוויית הקניה של הלקוח וכפתרון טכנולוגי חדשני לקמעונאים ומהווה עדות לשביעות רצונם של לקוחות יוחננוף מהעגלה החכמה של Cust2mate. העגלות החכמות מאפשרות לבצע קנייה ללא צורך לעמוד בתורים לקופות. העגלה כוללת מסך מגע, מכשיר מובנה לקריאת ברקודים, משקל אבטחה למניעת הכנסת מוצרים שלא שולמו, מצלמה שמתעדת את תהליך הקניה ותכונות מתקדמות נוספות.

בנוסף לייעול תהליך הקנייה, ושיפור חווית הקנייה, העגלה החכמה מאפשרת לקונה לצפות ברשימת קניות והודעות מיוחדות, וליהנות ממגוון אמצעי תשלום ועוד. המסך הגדול המותקן ע"ג העגלה מאפשר פרסום ממוקד ללקוח על מנת להגדיל את סל הקניה, להמליץ על מבצעים, ולחבר את עולמות הדיגיטל לתהליך הרכישה. הטכנולוגיה של העגלה החכמה פותחה על ידי חברת Cust2Mate, חברה ישראלית בשליטת חברת  A2Z Smart Technologies, הנסחרת בנאסד"ק ובבורסה בקנדה.
הודעת יוחננוף על כוונתה לרכוש עגלות חכמות נוספות, מצטרפת להזמנה שביצעה רשת הסטוק, רשת מוצרי בית, רק לפני מספר ימים, של 1000 עגלות חכמות. בנוסף, נמצאות העגלות החכמות בשלבי פריסה שונים בניו יורק, מקסיקו, באירופה ובאזורים נוספים בעולם.
אלעד חרזי, משנה למנכ"ל יוחננוף, מסר כי "לקוחות רשת יוחננוף מביעים שביעות רצון גדולה מחוויית הקנייה המבוצעת באמצעות העגלה החכמה של Cust2mate. כרשת שנמצאת תמיד בחזית הטכנולוגיה המתקדמת בתחום הקמעונאות, אנו שמחים להמשיך ולרכוש עגלות נוספות ולהגדיל את הפריסה בסניפים נוספים".
גיא מורדוך, מנכ"ל Cust2mate אמר: "אנו שמחים על ההזדמנות להמשיך ולספק עגלות נוספות לרשת יוחננוף. טכנולוגיית העגלות החכמות שלנו מחוללת מהפכה בענף הקמעונאות, ומספקת ללקוחות חווית קניה חלקה ונוחה תוך שהיא מאפשרת לקמעונאים לשפר את ניהול המלאי ולהפחית את עלויות העבודה. הזמנת עגלות נוספות על ידי רשת יוחננוף הינה עדות שלקוחות יוחננוף דורשים להשתמש בטכנולוגיה כדי לשנות את מסע הקניות שלהם. מדובר בתחום שהינו ללא ספק העתיד של כל הקמעונאות והגדלת ההזמנה על ידי יוחננוף תואמת את האסטרטגיה העסקית שלנו להמשיך להתרחב בתחומים הקיימים. במקביל אנו ממשיכים בקידום אפשרויות פוטנציאליות נוספות לצורך הכנסת העגלות לרשתות קמעונאיות נוספות".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    חווייה מזעזעת!!
    ליה 01/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העגלות הכי טיפשות מכל הרשתות! מעכבות קנייה, מלא באגים, לא ניתן לקחת איתן את המוצרים לרכב.. עצרנו את הקנייה, השארנו הכל והלכנו לקנות ברשת אחרת ??
    סגור
  • 10.
    עגלה חכמה
    ישראלי 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כמה נושאים שעדיין לא עושים את החוויה מושלמת : העגלה כבדה , די קשה להתנייד איתה במעברים , ומצד שני השטח לשים תיקים , מצרכים די קטן , הכנסת המצרכים לא כל כך נוחה בגלל המסך והמשקל בחזית העגלה . אבל רעיון - מעולה !!!
    סגור
  • 9.
    הם הוזים
    גלעד 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסניף רמלה העגלות נשארות נטושות ניסיתי פעם אחת , מסורבל, לא יעיל , יש משקל מסיבי בעגלה. שילמדו מאושר עד איך עושים את זה נכון. בל , מעצבן , לא יעיל
    סגור
  • 8.
    הצחקתה ..זה לחסוך בקופאיות קמצן ארור...עשקתם את העם בזמ (ל"ת)
    ממסד מושחת 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    עגלות גרועות מאוד
    אורי 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עשיתי בהן שימוש מספר פעמים ויש מלא באגים ותקיעות וכל שניה צריך לקרוא לתמיכה ואף אחד לא מגיע, מה גם שהן כבדות כמו טנק. האמת שהשיטה של אושר עד מעולה, מהיר וקל. לא ממומן
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    כשנגמרים מוצרים הם לא מזמינים יותר...
    שי 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם כשאומרים להם שאין סחורה תזמינו , אומרת הפקידה כן, רשמתי. אתה חוזר גם אחרי חודשיים , זהו לא מביאים יותר מוצר בסיסי. פשוט בושה. הם לא ימבינים שתמיד צריכה לביות סחורה במחסן. אין ניהול נכון. הולך להגמר, תזמינו עוד.
    סגור
  • 5.
    יוחננוף שותף במיזם
    ישראל ישראלי 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רצוי לפני שאתם מפרסמים כתבה שתבדקו כי הוא שותף מלא בחברה של העגלות ובעצם קונה מעצמו חוץ מפרסום אין פה שום ידיעה ובשורה
    סגור
  • 4.
    הערה
    ניסים 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הציבור לא פרייאר גם תחסוך עלויות של קופאיות והזמן שלנו יותר יקר משלך וגם תעלה את המחירים אולי רק בהתחלה תעשה החיזת עיניים במחיר . לא רוצים טובות
    סגור
  • 3.
    ביוננןף עדיף עגלה חכמה מקופאית ההפך.
    נעה 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סניף יוחננוף תל אביב ליד היכל הספורט
    סגור
  • 2.
    לא לכולם זה מתאים
    אחד העם 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי תחסוך כמה שקלים. אבל תפסיד הרבה קליינטים
    סגור
  • 1.
    יוחננוף
    אברום 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חוויית קנייה נפלאה , השבוע ערכתי קניות עם עגלה חכמה ,תודרכתי יפה, והכל נמשך בזמן קצר מאוד יחסית מבלי לחכות בתור ולהרגיש שאתה באמת רצוי, עם סאת לטכנולוגיה גם צד אחר ,מה יעשו עם הקופאיות לאחר מכן, היכן ימצאו עבודה.טוב לקליינטים אבל יש לדאוג גם לצד השני .
    סגור
  • נו מה?
    Mi 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הינה אחד המנהלים כנראה החלית להגיב. תפסיק זה ברור שאתה לא לגיטימי בפרסום המשני הזה. עדיף שלא היתה כותב כי הלקוחות קולטים את זה היטב...
    סגור
  • העולם מתקדם והמקצועות משתנים
    ג 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יעשו הקופאיות? מה שעשו חוטבי העצים שואבי המים החנוונים הכתבניות וכן הלאה הסבת מיקצוע
    סגור