כסף וצרכנות
מהפכה ביוחננוף: בקרוב לא תצטרכו לעבור אצל הקופאית?
הבעת אמון בעגלות החכמות: רשת יוחננוף הודיעה על כוונתה להכפיל את רכישת העגלות החכמות מחברת A2Z, אלעד חרזי, משנה למנכ"ל יוחננוף, מסר כי "לקוחות רשת יוחננוף מביעים שביעות רצון גדולה מחוויית הקנייה המבוצעת באמצעות העגלה החכמה של Cust2mate"
רשת יוחננוף מגדילה את השקעתה בפריסת העגלות החכמות של חברת A2Z/Cust2mate שפיתחה את העגלה החכמה, המשמשת כקופה עצמאית לרשתות קמעונאיות בארץ ובעולם. עד היום רכשה יוחננוף מחברת A2Z/Cust2mate 1300 עגלות חכמות בסך של כ-35 מיליון שקלים חדשים (12 מיליון דולר, 13.8 מיליון דולר קנדי). וכעת מודיעה רשת יוחננוף על כוונתה להגדיל את הזמנתה ולרכוש עד 1700 עגלות חכמות נוספות מהדור החדש.
רצונה של יוחננוף לרכוש עגלות חכמות נוספות הינה הבעת אמון בעגלות החכמות של חברת Cust2mate, ביכולות שלהן ובתרומה שלהן לחוויית הקניה של הלקוח וכפתרון טכנולוגי חדשני לקמעונאים ומהווה עדות לשביעות רצונם של לקוחות יוחננוף מהעגלה החכמה של Cust2mate. העגלות החכמות מאפשרות לבצע קנייה ללא צורך לעמוד בתורים לקופות. העגלה כוללת מסך מגע, מכשיר מובנה לקריאת ברקודים, משקל אבטחה למניעת הכנסת מוצרים שלא שולמו, מצלמה שמתעדת את תהליך הקניה ותכונות מתקדמות נוספות.
בנוסף לייעול תהליך הקנייה, ושיפור חווית הקנייה, העגלה החכמה מאפשרת לקונה לצפות ברשימת קניות והודעות מיוחדות, וליהנות ממגוון אמצעי תשלום ועוד. המסך הגדול המותקן ע"ג העגלה מאפשר פרסום ממוקד ללקוח על מנת להגדיל את סל הקניה, להמליץ על מבצעים, ולחבר את עולמות הדיגיטל לתהליך הרכישה. הטכנולוגיה של העגלה החכמה פותחה על ידי חברת Cust2Mate, חברה ישראלית בשליטת חברת A2Z Smart Technologies, הנסחרת בנאסד"ק ובבורסה בקנדה.
הודעת יוחננוף על כוונתה לרכוש עגלות חכמות נוספות, מצטרפת להזמנה שביצעה רשת הסטוק, רשת מוצרי בית, רק לפני מספר ימים, של 1000 עגלות חכמות. בנוסף, נמצאות העגלות החכמות בשלבי פריסה שונים בניו יורק, מקסיקו, באירופה ובאזורים נוספים בעולם.
אלעד חרזי, משנה למנכ"ל יוחננוף, מסר כי "לקוחות רשת יוחננוף מביעים שביעות רצון גדולה מחוויית הקנייה המבוצעת באמצעות העגלה החכמה של Cust2mate. כרשת שנמצאת תמיד בחזית הטכנולוגיה המתקדמת בתחום הקמעונאות, אנו שמחים להמשיך ולרכוש עגלות נוספות ולהגדיל את הפריסה בסניפים נוספים".
עוד ב-
גיא מורדוך, מנכ"ל Cust2mate אמר: "אנו שמחים על ההזדמנות להמשיך ולספק עגלות נוספות לרשת יוחננוף. טכנולוגיית העגלות החכמות שלנו מחוללת מהפכה בענף הקמעונאות, ומספקת ללקוחות חווית קניה חלקה ונוחה תוך שהיא מאפשרת לקמעונאים לשפר את ניהול המלאי ולהפחית את עלויות העבודה. הזמנת עגלות נוספות על ידי רשת יוחננוף הינה עדות שלקוחות יוחננוף דורשים להשתמש בטכנולוגיה כדי לשנות את מסע הקניות שלהם. מדובר בתחום שהינו ללא ספק העתיד של כל הקמעונאות והגדלת ההזמנה על ידי יוחננוף תואמת את האסטרטגיה העסקית שלנו להמשיך להתרחב בתחומים הקיימים. במקביל אנו ממשיכים בקידום אפשרויות פוטנציאליות נוספות לצורך הכנסת העגלות לרשתות קמעונאיות נוספות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(13):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
11.חווייה מזעזעת!!ליה 01/2024/19הגב לתגובה זו1 0העגלות הכי טיפשות מכל הרשתות! מעכבות קנייה, מלא באגים, לא ניתן לקחת איתן את המוצרים לרכב.. עצרנו את הקנייה, השארנו הכל והלכנו לקנות ברשת אחרת ??סגור
-
10.עגלה חכמהישראלי 05/2023/15הגב לתגובה זו0 0יש כמה נושאים שעדיין לא עושים את החוויה מושלמת : העגלה כבדה , די קשה להתנייד איתה במעברים , ומצד שני השטח לשים תיקים , מצרכים די קטן , הכנסת המצרכים לא כל כך נוחה בגלל המסך והמשקל בחזית העגלה . אבל רעיון - מעולה !!!סגור
-
9.הם הוזיםגלעד 05/2023/13הגב לתגובה זו1 0בסניף רמלה העגלות נשארות נטושות ניסיתי פעם אחת , מסורבל, לא יעיל , יש משקל מסיבי בעגלה. שילמדו מאושר עד איך עושים את זה נכון. בל , מעצבן , לא יעילסגור
-
8.הצחקתה ..זה לחסוך בקופאיות קמצן ארור...עשקתם את העם בזמ (ל"ת)ממסד מושחת 05/2023/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.עגלות גרועות מאודאורי 05/2023/12הגב לתגובה זו3 1עשיתי בהן שימוש מספר פעמים ויש מלא באגים ותקיעות וכל שניה צריך לקרוא לתמיכה ואף אחד לא מגיע, מה גם שהן כבדות כמו טנק. האמת שהשיטה של אושר עד מעולה, מהיר וקל. לא ממומןסגור
- טען עוד
-
6.כשנגמרים מוצרים הם לא מזמינים יותר...שי 05/2023/12הגב לתגובה זו2 0גם כשאומרים להם שאין סחורה תזמינו , אומרת הפקידה כן, רשמתי. אתה חוזר גם אחרי חודשיים , זהו לא מביאים יותר מוצר בסיסי. פשוט בושה. הם לא ימבינים שתמיד צריכה לביות סחורה במחסן. אין ניהול נכון. הולך להגמר, תזמינו עוד.סגור
-
5.יוחננוף שותף במיזםישראל ישראלי 05/2023/12הגב לתגובה זו2 0רצוי לפני שאתם מפרסמים כתבה שתבדקו כי הוא שותף מלא בחברה של העגלות ובעצם קונה מעצמו חוץ מפרסום אין פה שום ידיעה ובשורהסגור
-
4.הערהניסים 05/2023/12הגב לתגובה זו0 1הציבור לא פרייאר גם תחסוך עלויות של קופאיות והזמן שלנו יותר יקר משלך וגם תעלה את המחירים אולי רק בהתחלה תעשה החיזת עיניים במחיר . לא רוצים טובותסגור
-
3.ביוננןף עדיף עגלה חכמה מקופאית ההפך.נעה 05/2023/12הגב לתגובה זו1 0סניף יוחננוף תל אביב ליד היכל הספורטסגור
-
2.לא לכולם זה מתאיםאחד העם 05/2023/12הגב לתגובה זו0 1אולי תחסוך כמה שקלים. אבל תפסיד הרבה קליינטיםסגור
-
1.יוחננוףאברום 05/2023/11הגב לתגובה זו0 2חוויית קנייה נפלאה , השבוע ערכתי קניות עם עגלה חכמה ,תודרכתי יפה, והכל נמשך בזמן קצר מאוד יחסית מבלי לחכות בתור ולהרגיש שאתה באמת רצוי, עם סאת לטכנולוגיה גם צד אחר ,מה יעשו עם הקופאיות לאחר מכן, היכן ימצאו עבודה.טוב לקליינטים אבל יש לדאוג גם לצד השני .סגור
-
נו מה?Mi 05/2023/14הגב לתגובה זו0 0הינה אחד המנהלים כנראה החלית להגיב. תפסיק זה ברור שאתה לא לגיטימי בפרסום המשני הזה. עדיף שלא היתה כותב כי הלקוחות קולטים את זה היטב...סגור
-
העולם מתקדם והמקצועות משתניםג 05/2023/11הגב לתגובה זו1 0מה יעשו הקופאיות? מה שעשו חוטבי העצים שואבי המים החנוונים הכתבניות וכן הלאה הסבת מיקצועסגור