כסף וצרכנות

הסוף לתור אצל הקופאיות? הרשת הזו עושה מהפכה בקנייה

לראשונה בישראל: עגלות חכמות נכנסות לעולם הסטוק בהשקעה של כ-30 מיליון שקלים. A2Z ורשת הדיסקאונט מעלות הילוך, כאשר 'הסטוק' פורסת 1,000 עגלות חכמות של חברת A2Z ברחבי הארץ
מערכת ice |  1
עגלה חכמה בסטוק (צילום יחצ)
חברת A2Z/Cust2mate שפיתחה את העגלה החכמה הטכנולוגית, המשמשת כקופה עצמאית לרשתות קמעונאיות בארץ ובעולם, חתמה על הסכם עם רשת מוצרי הבית "הסטוק" לשילוב העגלות החכמות בסניפי הרשת. רשת "הסטוק" מונה כיום 40 חנויות ברחבי הארץ והזמינה 1000 עגלות חכמות.  
העסקה פותחת ל Cust2mate שווקים חדשים לעגלות החכמות וממצבת את רשת הסטוק בקידמת הטכנולוגיה שתהפוך את הקנייה ברשת הסטוק לחוויה נוחה ויעילה. העגלות החכמות מאפשרות לבצע קנייה ללא צורך לעמוד בתורים לקופות. העגלה כוללת מסך מגע, מכשיר מובנה לקריאת ברקודים, משקל אבטחה למניעת הכנסת מוצרים שלא שולמו, מצלמה שמתעדת את תהליך הקניה ותכונות מתקדמות נוספות.

בנוסף לייעול תהליך הקנייה, ושיפור חווית הקנייה, העגלה החכמה מאפשרת לקונה לצפות ברשימת קניות והודעות מיוחדות, וליהנות ממגוון אמצעי תשלום ועוד. המסך הגדול המותקן ע"ג העגלה מאפשר פרסום ממוקד ללקוח על מנת להגדיל את סל הקניה, להמליץ על מבצעים, ולחבר את עולמות  הדיגיטל לתהליך הרכישה.
הטכנולוגיה של העגלה החכמה פותחה על ידי חברת Cust2Mate, חברה ישראלית שבשליטת חברת  A2Z Smart Technologies, הנסחרת בנאסד"ק ובבורסה בקנדה. .בישראל העגלות החכמות פרוסות ברשת יוחננוף וכמו כן נמצאות בשלבי פריסה שונים בניו יורק, מקסיקו, באירופה  ובאיזורים נוספים בעולם.
גיא מורדוך, מנכ"ל  Cust2mate אמר: "אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם רשת "הסטוק" ולהנגיש לה וללקוחותיה את היתרונות המשמעותיים של העגלה החכמה, וזאת לאחר שהוכחנו מעל לכל ספק שהמוצר משפר משמעותית את חוויית הקניה של הלקוח ומביא יתרונות עיסקיים ותפעוליים ניכרים לרשת.  האסטרטגיה שלנו הינה להמשיך ולהתרחב בישראל ובעולם וליצור מגוון גדול של עגלות עם שירותי דאטה מתקדמים לסוגי הרשתות השונות. אנו רואים בשיתוף הפעולה עם רשת "הסטוק" הזדמנות להיכנס לתחומים נוספים ולתרום בהם ולשפר את חווית הקנייה של הלקוח והשירות שניתן לו ובמקביל לייצר ערך לרשת עצמה".
עופר ברק, מנכ"ל רשת "הסטוק" מסר: "רשת הסטוק נמצאת במגמת צמיחה והתפתחות ולצד ההתרחבות שלנו ופתיחת סניפים נוספים ברחבי הארץ, אנו מאמינים מאוד בטכנולוגיה וקידמה. לשם כך, אנו מחפשים הזדמנויות כאלו ואחרות לשתף פעולה עם חברות ישראליות חדשניות, זאת על מנת שחווית הקנייה של לקוחותינו תהיה לא פחות ממושלמת. מהלך זה, המתווסף לאתר האינטרנט הראשון מסוגו בעולמות הסטוק שהשקנו לאחרונה, יספק ללקוחותינו חוויית קניה טובה יותר, יגביר את שביעות רצונם ואת נאמנותם לרשת ובו זמנית יפחית את עלויות התפעול שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי בכלל משתמש בעגלה בחנויות סטוק? זה לא סופרמרקט..
    שוקי הלוי 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עגלה חכמה מיועדת לחנויות סופר גדולות כמו רמי לוי שמעמיסים בהם עגלות עם הרבה מוצרים מתכלים כמו מזון פרות וירקות וטואלטיקה שלא נמכרים בחנויות סטוק בד"כ. אני אף פעם לא לוקח עגלה בחנות סטוק אאכ ברצוני לקנות מוצר גדול .
    סגור