שיווק ופרסום

רשת הסטוק מתרחבת שוב עם השקעה של 3.5 מיליון שקל

רשת הסטוק מודיעה כי היא מתרחבת שוב והפעם עם סניף דגל חדש וענק בפתח תקווה, בהשקעה של 3.5 מיליון שקלים
מערכת ice | 
הסטוק (צילום הסטוק)
רשת הסטוק מודיעה היום (שלישי) על התרחבות נוספת עם פתיחת סניף דגל המשתרע על 1,500 מ"ר בפתח תקווה ובהשקעה של 3.5 מיליון. מדובר בהתרחבות נוספת לאחר שהרשת הודיעה על פתיחת סניף ביהוד בתחילת השנה וסניף בכפר סבא בשבוע שעבר.
סניף החדש נמצא כאמור בפתח תקווה במתחם בסר וחוזה השכירות נחתם ל-15 שנה. לדבריו של המנכ"ל, עופר ברק, מדובר בסניף הגדול ביותר של הרשת ולכן נדרשים כ-60 עובדים ביום על מנת לנהל אותו.
כמו כן, סניף הדגל יוביל מהלך חדשני במסגרתו תיפתח בתוכו חנות נוספת השייכת למוצרי פוד אפיל המובילה, שתשתרע על כ-80 מ"ר. לרשת כולה יש 35 סניפים ברחבי הארץ וזאת לצד 14 חוזים חתומים להקמת סניפים נוספים. בקרוב יקומו עוד 8 סניפים חדשים. החודש תחל ההקמה של הסניפים בחדרה, מעלה אדומים, גן יבנה ואום אל פאחם (שיהיה הסניף הראשון של הרשת במגזר הערבי). 
כמו כן, לרשת מותג פרטי משלה בשם Cameo, שמציע קולקציה לעיצוב הבית, המתחלפת בהתאם לטרנדים החמים ביותר. 
עופר ברק, מנכ"ל הרשת, מסר: ״בחרנו לפתוח סניף דגל בפתח תקווה מכיוון שהיא עיר מאוד מרכזית ומסחרית. היא מושכת אליה לקוחות מכל האזור כמו גבעת שמואל, יהוד, סביון, רמת גן, בני ברק, ועוד. בנוסף, הייתה התאמה מושלמת לתנאים המסחריים במתחם והרצון של שני הצדדים לשתף פעולה ולכן זה יצא לפועל... אנו שמחים לאפשר ללקוחות הרשת תושבי העיר והסביבה להמשיך וליהנות מההיצע הרחב הקיים אצלנו ומהמחירים המשתלמים ביותר. הסניף החדש הוא סנונית ראשונה המבשרת על המגמה החדשה ברשת של פתיחת סניפי ענק בשטחים של 1,500 מ"ר״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה