כסף וצרכנות

רמי לוי מתחייב: "לא מעלה מחירים לקראת פסח"

איש העסקים סיפר בראיון על רקע דבריו של השר ברקת: "בדרך כלל בחגים אנחנו עושים מבצעים ומורידים מחירים. הסל לעומת כרגע יהיה יותר זול, זה קורה לקראת כל החגים. אחרי החג, כל המבצעים חוזרים למחירים המקוריים, לא מעבר לזה"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
לאחר ששר הכלכלה, ניר ברקת, הזהיר היום (ראשון) בישיבת הממשלה כי צפוי גל עליית מחירים לקראת פסח וטען "אני זימנתי אליי את כל הקמעונאים הגדולים במשק בימים הקרובים ואני הולך להגיד להם: 'דיר בלאק' למי שינצל את ההזדמנות להעלות מחירים. אנחנו נפעל נגדם", רמי לוי התארח באולפן שש עם עודד בן עמי כדי לדבר על הנושא.
לוי טען: "אני מכיר את ניר שר הכלכלה, הוא נחוש בדעתו להלחם ביוקר המחיה. בלי קשר לנושא החגים, המחירים לא עולים, דווקא עושים מבצעים מעמיקים. אני מדבר בשם הרשת שלי, גם בדוחות של שנה שעברה ירדנו ברווח הגולמי בגלל המבצעים לחג. אבל יש דברים שלא תלויים בנו כמו פירות וירקות, העופות שמשחטות מתאמות דברים, אנחנו צריכים היצע גדול כדי שהמחירים לא יעלו לשמיים".
עוד סיפר: "בדרך כלל בחגים אנחנו עושים מבצעים ומורידים מחירים. הסל לעומת כרגע יהיה יותר זול, זה קורה לקראת כל החגים. אחרי החג, כל המבצעים חוזרים למחירים המקוריים, לא מעבר לזה".
"אני קורא לצרכן לקנות בצורה חכמה, אם הוא יעשה זאת, הוא יחסוך בין 20% ל-30%, שלא יקנה בכל מחיר. יש גיוון על המדף, אם הוא רגיל למוצר מסוים, אבל הוא יקר יותר, יש מוצרים ביבוא מקביל לא פחות טובים ולפעמים יותר טובים. האם הממשלה פועלת נכון? הממשלה היא בעלת רצון, אבל לא תמיד עושה מה שצריך. צריך להפחית את המע"מ, אחר כך תראה את המחירים יורדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה