רכילות עסקית

ניר ברקת: "נתניהו, סמוטריץ' ואני רואים עין בעין"

שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, התארח בכנס שגרירים ונספחים מסחריים של איגוד לשכות המסחר במלון דן ת"א והבטיח כי "המטרה הראשונה של הממשלה החדשה בישראל היא לא להפריע"
מערכת ice | 
ניר ברקת ואילן בן חקון (צילום באדיבות מלון דן תל אביב)
מלון דן תל אביב אירח את שר הכלכלה והתעשייה החדש, ניר ברקת, במסגרת כנס שגרירים ונספחים מסחריים של איגוד לשכות המסחר שהתקיים במלון.
בכנס המכובד השתתפו שגרירים, נסחפי כלכלה ונציגים בכירים מהמשק הישראלי. בין  25 השגרירים שהשתתפו היו שגריר אוסטריה, מלטה, פיליפינים, יפן, תאילנד, גאורגיה, קזחסטן, בלרוס, נפאל, דרום קוריאה סינגפור והודו.

בין בכירי המשק הישראלי שנכחו והשתתפו בכנס היו: צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה; פרופ' ליאו ליידרמן, הכלכלן הראשי של בנק הפועלים; עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר; ופרופ' נחמן אש, מנכ"ל משרד הבריאות היוצא ועוד רבים.
ניר ברקת הבטיח בכנס: "המטרה הראשונה של הממשלה החדשה בישראל היא לא להפריע ליזמים ולמגזר העסקי, אנחנו מחויבים להקשיב להם. בנוסף, ישראל תאמץ סטנדרטים גלובליים של תקינה ורגולציה. לתת למסחר החופשי לפרוח, לפתוח הזדמנויות נוספות בעולם. יוקר המחיה בישראל גבוה מאוד ביחס למדינות ה-OECD וזה מה שמעסיק הכי הרבה את הציבור בישראל. ראש הממשלה נתניהו, שר האוצר סמוטריץ' ואני רואים עין בעין מה הם הצעדים שצריך לבצע. לשכת המסחר היא שותפה של ממשלת ישראל במאבק ביוקר המחיה, בהגברת התחרות בכלכלה הישראלית והגדלת הסחר מול המדינות שנציגיה נוכחים כאן באולם. הכלכלה הישראלית תמשיך להפוך את העולם למקום טוב יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה