כסף וצרכנות

טיב טעם בהפתעה ללקוחות: זה מה שתקבלו בחינם ב-8.3

לכבוד יום האישה הבינלאומי שיתקיים ב-8.3.23  הרשת תעניק עציץ צבעוני וחגיגי במתנה בכל קנייה. מדובר, בעציץ פרחים צבעוני מסוג "פרימולה". המבצע יתקיים ב 9 סניפים נבחרים ברחבי הארץ, הרשימה בפנים
מערכת ice | 
עובדי טיב טעם (צילום רמי זרנגר)
רשת הסופרמרקטים טיב טעם חוגגת בסניפיה את  יום האישה הבינלאומי שיתקיים ב-8.3.23  ותעניק עציץ צבעוני וחגיגי במתנה בכל קנייה. מדובר, בעציץ פרחים צבעוני מסוג "פרימולה". המבצע יתקיים ב 9 סניפים נבחרים: רמת החייל, נתניה, ראשון לציןן, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בת ים, רחובות והוד השרון. המבצע יתקיים ב- 8.3.23 בלבד.
רק לאחרונה טיב טעם משיקה בימים אלה, מדי עבודה אופנתיים ועדכניים לכ-1,400 עובדי הרשת ברחבי ישראל, ביניהם: קופאיות, עובדי המחלקות השונות, מחסנאים ועוד. בהשקעה הנאמדת בכ- 800 אלף שקל בסך הכל.
הבגדים עוצבו בהשראה של מעדניות ושווקים בחו"ל כמו: Peck Milano ושוק האוכל לה בוקריה שבברצלונה, ובהתאם לקו העיצובי והצבעים של הרשת בדגש רב על ערכים ואיכות ללא פשרות. מדי העבודה החדשים של טיב טעם עוצבו ע"י שרון עזרא- מעצבת אופנה ומנהלת מוצר בשיתוף עם אנה סולו – מומחית וחדשנית בתחום עיצוב בגד וירטואלי בתלת מימד. 

אלון אשכנזי סמנכ"ל תפעול בטיב טעם הסביר: "מדי החברה מייצגים את המותג האייקוני שלנו: ערכים כמו איכות, מקצועיות, סטדרנט גבוה ושירות ברמה הגבוהה ביותר. רצינו ליצור קולקציה שאנשינו גאים ללבוש ולשם כך שיתפנו פעולה עם מעצבת אופנה שתבין את הצרכים ואת הערכים שלנו לעומק ותבנה מערכות לבוש נוחות ומרשימות בהתאם".
לדברי המעצבת שרון עזרא: "העובדים בטיב טעם הם אנשי מקצוע מהטובים שפגשתי בתחום ומכאן כל תהליך העיצוב התנהל במחשבה עליהם ועל איך להפוך את הלבוש למקצועי יותר ותוך כדי לתת הרגשה  שהעובד לובש בגדים ולא מדים. חומרי הגלם שנבחרו היו מהאיכותיים ביותר: כותנה איכותית ונושמת, בדי דריל כותנה איכותית ועמידה לכביסות, דוחה כתמים ועוד". 

צילום: רמי זרנגר 
ההשראות לקולקציה היו מעדניות נחשבות ושווקי אוכל מיוחדים ברחבי אירופה כמו Peck Milanoושוק האוכל לה בוקריה שבברצלונה, שוק צבעוני המרכז בתוכו את כל הדליקטסים של העיר. כיאה לטיב טעם המביאה לישראל את חו"ל ומייצגת את מהות טוב טעם ומעדנים ייחודיים איכותיים מחו"ל מהארץ והעולם.
עוד ציינה המעצבת: "תהליך העבודה החל בתצפיות ושיחות עם צוות העובדים, המשיך בבירור והבנה לעומק של צרכים, למשל גילינו שהם מעוניינים בכיסים גדולים שיוכלו להכיל דברים אישיים קטנים שניתן לשלוף מהכיס בקלות כמו: משקפיים, טלפון, ארנק, שפתון ופנקס קטן זה משהו שכמעט כולם ביקשו בבגד. יחד עם אנה סולו בנינו דמיות תלת מימדיות שמדמות גוף בפרופורציות אמיתיות של העובדים ולא של דוגמנית , דבר שאפשר לי כמעצבת ליצור את הדבר האמיתי".

צילום: רמי זרנגר
בגדי העבודה החדשים לעובדי רשת טיב טעם תוכננו תוך מחשבה מעמיקה על נוחות ואיכות. לדוגמא: סינר העבודה מהודר בכיס גדול מבד דמוי עור קשיח . הכיס הגדול ממוקם במרכז הגוף - בדיוק באזור שבדרך כלל מתלכלך מאוד במהלך העבודה בקצביה או במעדניה. לצוות המעדנייה והקצביה המחויבים לחבוש כובע- עוצבו כובעים ייחודיים נוחים שלא ילחצו על המצח של הגבר, ונוח לאסוף את השיער של האישה.
לכובע יש בחלקו העליון בד נושם עם רשת מאווררת. לקופאיות - הפנים של הסניף, הותאמה מערכת לבוש מרשימה אשר כוללת חולצות צווארון מסריג כותנה בצבע ירוק היקוני של הרשת, כשהיא נלבשת מתחת לג‘קט כותנה מחוייט ללא שרוולים עם צווארון קלאסי כדי לתת מראה ייצוגי ונוח לתנועה של הידיים. בנוסף, על הצוואר או על דש הג‘קט מונח צעיף רך בעיצוב גיאומטרי מיניליסטי בצבעים ירוק צהוב ושחור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה