כסף וצרכנות

חברת yes משגעת את הלקוחות: עשרות סרטים חדשים בדרך אליכם

חברת yes הודיעה כי היא תשדר השנה בבלעדיות את טקס האוסקר שיועבר רק למנויי החברה. בנוסף, הודיעה החברה על עשרות סרטים חדשים ואהובים שיעלו השנה ל-VOD במסגרת שבוע האוסקר
מערכת ice | 
צפייה בטלוויזיה (צילום pexels)
חברת yes הודיעה היום (שלישי) כי היא תשדר השנה בבלעדיות את טקס האוסקר שיועבר רק למנויי החברה. בנוסף, הודיעה החברה על עשרות סרטים חדשים שיעלו השנה למסכים שלהם, זאת במסגרת שבוע האוסקר שמתכננת החברה, כאשר כמה מהסרטים יעברו אליכם בבלעדיות.
בערוץ yes ימים של זהב ייערך שבוע שלם המוקדש כולו לסרטים הגדולים, המרגשים, והנצחיים אשר זכו או היו מועמדים לפרס האוסקר - מהקלאסיקות הגדולות של הקולנוע, דרך הסרטים האהובים והחשובים.
ולסיום כמובן יעבירו את החגיגות עם שידור חי של טקס פרסי האוסקר ה-95 רק לצופי yes, בלילה בין ראשון לשני, 12-13/3. במקביל תעלה ב-yes VOD קטגוריה עשירה, מלאה במיטב המועמדים מכל השנים, כולל שניים מהלהיטים הגדולים של השנה: אהבה בשחקים: מאווריק – ו"הכל בכל מקום בבת אחת", הסרט שמוביל השנה עם 11 מועמדויות כולל הסרט הטוב ביותר.
בנוסף, ישדרו גם את זוכה פרס הסרט הבינלאומי הטוב ביותר של השנה שעברה  - הנהגת
של מר יוסוקה, זוכי פרס השחקנית והשחקן ריספקטו, משפחה מנצחת ועוד עשרות זוכים ומועמדים משנים קודמות.
גם מבחר מהמועמדים לאוסקר 2022 יהיה אפשר לראות ב-yes VOD STORE, בקטגוריה שתכלול בין היתר את הפייבלמנים, אלביס, משולש העצבות, לזלי היקרה, גברת האריס נוסעת לפריז ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה