כסף וצרכנות
קיבלה מענה משירות הלקוחות אחרי שנה, וזה לא היה הסוף
לקוחה ברשת חנויות הנוחות גילתה שהמוצר שרכשה שונה ממה שהיה כתוב על האריזה שלו. אחרי שנה של המתנה למענה, שלחו אותה לספק אחר
שירות לקוחות היא לא תמיד חוויה שנגמרת מהר. לקוחות יכולים להמתין שעות במענה טלפוני או ימים ושבועות במענה אינטרנטי במייל. אבל בדבר כזה עוד לא נתקלנו.
הלקוחה יעל יוספי שיתפה בסוף השבוע בקבוצת פייסבוק כי במרץ 2022 שלחה מייל לשירות הלקוחות של רשת פז yello, והתלוננה שרכשה שמיכה שכתוב עליה שהיא שמיכה זוגית בעוד בפועל היא שמיכת יחיד.
שירות הלקוחות של פז אמנם ענו למייל הראשון באותו יום, ואמרו לה לפנות לספק, אך לאחר ששאלה אותם מיהו בדיוק הספק, היא קיבלה מענה בשבוע שעבר, כמעט שנה אחרי המייל ההוא. במייל כתבו לה מיהו הספק של המוצר עם מספר טלפון.
התכתבות המייל עם שירות הלקוחות (מתוך הפייסבוק)
עוד ב-
"שירות לקוחות פז - מענה אחרי כמעט שנה לפנייה!" כתבה בפוסט. "מוסיפה - היה כתוב על השמיכה שמכרו שמיכה זוגית. השמיכה היא שמיכת יחיד. בכל מקרה, זה מאוד לא שירותי."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.הפסקתי להשתמש בשירותי השטיפה שלהם ,!נולטי 02/2023/14הגב לתגובה זו0 0למרות שזה ממומן מטעם העבודה , השירות שלהם , קוסטרופה , עד היום לא קיבלתי מענה , יותר משנה . שירות נורא , יחס מזלזל , כך מאבדים לקוחות.סגור
-
3.טוב מה אתם רוצים, עם הסמנכ"ל שיווק הדמיקול שלהם ?אחד שיודע ממש 02/2023/14הגב לתגובה זו3 0יש להם את אחד האנשים העצלנים והטיפשים ביותר. אז בטח שדברים כאלה קורים.סגור
-
2.ביזיוןאבי 02/2023/14הגב לתגובה זו0 0לא סופרים את הלקוחות.סגור
-
1.פזיוסף 02/2023/13הגב לתגובה זו1 0בפז לא יודעים מה זה שרות לא בפזומט היתה לי בעיה ועד שזכיתי למענה לקח שבוע,כנ"ל לגבי יילו פניתי לגבי שרות בתחנה בצומת אשקלון,עד היום לא זכיתי לתגובה,למרות שיבר יותר מחודשסגור