כסף וצרכנות

קסטרו מותקפת: הלקוחות זועמים ודורשים פיצוי - אך אין מענה

הלקוחות זועמים על הרשת: "אתם לא עונים בשרות! זה לא תקין…עשיתי הזמנה לפני המבצע הגיע וחסרים פריטים", הרשת הבהירה: "המלאי באתר הסתיים ולכן אינו פעיל, אנו ממלאים את המלאי ומקווים לשוב בקרוב", האם המועצה לצרכנות תכנס לתמונה?
מערכת ice |  20
קסטרו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בפייסבוק של רשת האופנה קסטרו הרשת נכתב: "קסטרו סייל בחנויות, המלאי בחנויות מתחדש מדי יום, בואו לבקר בחנות הקרובה אליכם. #CastroFashion", עם באנרים שממשיכים להודיע על המבצע של 'כל החנות 3 ב-100 שקל, אבל הלקוחות זועמים על כך שהם לא מקבלים מענה כעת שהאתר סגור ושהובטחו להם פריטים שהזמינו, על אף שאינם במלאי לכאורה.
הרשת נשאלה לגבי ההזמנה באתר והסבירה: "המלאי באתר הסתיים ולכן אינו פעיל, אנו ממלאים את המלאי ומקווים לשוב בקרוב, אין לנו צפי מדויק לחזרתו, בינתיים כמובן שניתן לרכוש בחנויות", אך גם הבהירו: "אין צפי לסיום המבצע".

לקוחה אחרת כתבה: "דווקא אתם הולכים אחורה וסוגרים את האתר? למה שאנשים יגיעו אחרי שהתרגלו לקנות אונליין? בייחוד שהחוויה לא נעימה בלשון המעטה בחנות. תתעוררו", אחר טען: "אתם לא עונים בשרות! זה לא תקין…עשיתי הזמנה לפני המבצע הגיע וחסרים פריטים" ונוספת כעסה: "אתם ממשיכים לפרסם את המבצע שלך אבל לדאוג ללקוחות שקנו ממכם ושילמו ולא קיבלו את המוצרים אתם אפילו לא טורחים לבדוק ולענות".
משתמש בשם אביעד שימרון כתב: "חסרים המוןןןןןןןןןן!! פריטים במלאי שהוזמנו מכם והופיעו במלאי! שמחלקת זיכויים שלכם לא תעיז! ללכת הביתה מדי יום! לפני שהיא מזכה את כל הכסף שלקחתם כהלוואה. הלקוחות שלכם לשעבר רוצים להשתמש בו לקנייה ברשתות אחרות בהן הפריטים באמת במלאי ולא רק מוצגים במלאי. במקביל,העניין מועבר לטיפול המועצה לצרכנות. ובכלל, נראה לכם באמת שלקוחות שקנו מכם פריטים שהופיעו במלאי ומסתבר שבכלל לא במלאי וכמויות כאלה, שחייבתם וצריכים לחכות עד שתואיל בטובכם לזכות אותם על זה, יקנו מכם אי פעם משהו ועוד במחיר גבוה יותר??? פחחחחחחחחחח".

תגובות לכתבה(20):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    בגדים עם בד סוג ז
    נטלי 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סחורה סוג ז איכס כל בגד אחרי כביסה עם גולגולים???????? פעם ראשונה ואחרונה שקונה אצלהם
    סגור
  • 16.
    אמיתי
    אמיתי 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שקרנים כל הסחורה שנשארה להם זבל...לא מחדשים כמו שאומרים...זבל מה שנשאר
    סגור
  • 15.
    די נו מי קונה בקסטרו
    אמירה 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    3 ב100? ובאמת תלכו עם זה??
    סגור
  • 14.
    תפסיקו לחפש את הרע בטוב
    דוד 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם כשיש כזו הנחה עדיין אנשים מתלוננים.
    סגור
  • 13.
    בת-ים
    יפה 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מבצע שווה אף רשת לא הציעה מחירים כאלה הפריטים יפים איכותיים ומחיר שווה ברוור שבמבצע כזה יהיה עומס והסחורה תתחסל ותורים בקופות כל הקודם זוכה!!
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    מריח כמו פשיטת רגל (ל"ת)
    אלה 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    עזרא
    אמי 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מענה גם למי שקנה במחיר מלא , מאכזב ממש
    סגור
  • 10.
    קניתי במבצע דרך האתר
    לי 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל הפריטים הגיען תוך שבוע בדיוק,וכיוון שאני תמיד יכולה לסמוך על המידות של זארה,הכל היה מצוין ולא היה צריך להחליף כלום. אני קונה שם הרבה,גם לי וגם לבת שלי, ותמיד מרוצה מאוד. עשיתי פעם הזמנה מזארה בסייל,הפריטים הגיעו אחר 3 שבועות וגם בשני משלוחים שונים. אחותי לא קיבלה בכלל את המשלוח.אנשים פה תוקפים את קסטרו על האיכות של המוצרים.האיכות סביר,כמו בכל רשת אופנה אחרת,והשירות הכי טוב. אז תפסיקו לקנות רק בזארה,ותתחילו לפרגן קצת לאופנה ישראלית ( אפשר לחשוב שבזארה האיכות או השירות או הנראות של החנויות בסייל יותר טובים)
    סגור
  • 9.
    הכל סמרטוטים,אסור למדוד, כאילו הביאו מפח אשפה (ל"ת)
    שיר 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 8.
    שקרנים נמאסתם
    לקוח מודאג 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקחתי 3 פרטים לגבר.המתנתי שעה בתור.שהגעתי לקופה אומרת לי זה לא במבצע.זה מחיר מלא.פשוט מרמים את הצרכן.בכל מקרה אותי הם הפסידו.וראיתי שהרבה יצאו מאוכזבים.המבצע הזה קילקל להם בענק.
    סגור
  • 7.
    .
    שרי 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כלקוחה קבועה אותנו הם הפסידו במבצע הזה
    סגור
  • 6.
    סתם ממורמרים זה הרי ברור שיש להם עומס כרגע
    מגיב 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 7
    כשיסתיים העומס עוד שבוע יענו לכל הפניות לא צריך להתבכיין שיגידו תודה על המבצעים.
    סגור
  • שרלטנות (ל"ת)
    שררה וכסף 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    ביזיון
    רות 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אל לכם לבוא בטענות!!!. התקרבתי אל סביבת החנות. .ראיתי את הקורה שם. שוק "רמלה לוד" נקי ומסטדר משהיב שם. תוור שם 30 לקוחות, עם ערמות בגדים שהיו פזורים על הריצפה ונאספו ממנה רק מי שמתלונן....אשם! אתם המתלוננים אשמים! התקרבתי אל החנות, שנראתה גרוע מ"שוק רמלה לוד". באם חכמים הייתם... לא הייתם ניכנסים לשם , אוספים פריטי לבוש שמפוזרים היו על הריצפה, עומדים בתור של 30 "מנצחים.. זכינו"
    סגור
  • 4.
    לדעתי, הם הרסו לעצמם את השם שלהם. (ל"ת)
    אזרחית 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 3.
    מה לא הבנתם שהסחורה גם ככה דפוקה ושהם נתקעו עם מלאים? (ל"ת)
    תתעוררו 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    אחלה מבצע עם הקפי מכירות שלא ניראו, כל הכבוד לקסטרו (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    6 8
    סגור
  • 1.
    סמרטוטים
    טינקרבל 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    8 1
    שהסמרטוטים של קסטרו ישארו אצלם. מי בכלל קונה שם???
    סגור
  • ומי באמת קונה שם?
    מר קראב 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק אלה שרוקנו להם את כל האתר תוך יומיים
    סגור
  • תעלול יחסי ציבור
    אלון 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני הפסקתי לקנות, כי אחרי כביסה אחת זה נראה בן שנתיים. קניתי גם נעליים לפני מעל לשנה, נפרמו אחרי שבוע. אם אתם רוצים שיקנו אצלכם, תשקיעו בבגדים טובים יותר ועוד קצת הקפדה על האיכות
    סגור