כסף וצרכנות
קסטרו מותקפת: הלקוחות זועמים ודורשים פיצוי - אך אין מענה
הלקוחות זועמים על הרשת: "אתם לא עונים בשרות! זה לא תקין…עשיתי הזמנה לפני המבצע הגיע וחסרים פריטים", הרשת הבהירה: "המלאי באתר הסתיים ולכן אינו פעיל, אנו ממלאים את המלאי ומקווים לשוב בקרוב", האם המועצה לצרכנות תכנס לתמונה?
בפייסבוק של רשת האופנה קסטרו הרשת נכתב: "קסטרו סייל בחנויות, המלאי בחנויות מתחדש מדי יום, בואו לבקר בחנות הקרובה אליכם. #CastroFashion", עם באנרים שממשיכים להודיע על המבצע של 'כל החנות 3 ב-100 שקל, אבל הלקוחות זועמים על כך שהם לא מקבלים מענה כעת שהאתר סגור ושהובטחו להם פריטים שהזמינו, על אף שאינם במלאי לכאורה.
הרשת נשאלה לגבי ההזמנה באתר והסבירה: "המלאי באתר הסתיים ולכן אינו פעיל, אנו ממלאים את המלאי ומקווים לשוב בקרוב, אין לנו צפי מדויק לחזרתו, בינתיים כמובן שניתן לרכוש בחנויות", אך גם הבהירו: "אין צפי לסיום המבצע".
לקוחה אחרת כתבה: "דווקא אתם הולכים אחורה וסוגרים את האתר? למה שאנשים יגיעו אחרי שהתרגלו לקנות אונליין? בייחוד שהחוויה לא נעימה בלשון המעטה בחנות. תתעוררו", אחר טען: "אתם לא עונים בשרות! זה לא תקין…עשיתי הזמנה לפני המבצע הגיע וחסרים פריטים" ונוספת כעסה: "אתם ממשיכים לפרסם את המבצע שלך אבל לדאוג ללקוחות שקנו ממכם ושילמו ולא קיבלו את המוצרים אתם אפילו לא טורחים לבדוק ולענות".
משתמש בשם אביעד שימרון כתב: "חסרים המוןןןןןןןןןן!! פריטים במלאי שהוזמנו מכם והופיעו במלאי! שמחלקת זיכויים שלכם לא תעיז! ללכת הביתה מדי יום! לפני שהיא מזכה את כל הכסף שלקחתם כהלוואה. הלקוחות שלכם לשעבר רוצים להשתמש בו לקנייה ברשתות אחרות בהן הפריטים באמת במלאי ולא רק מוצגים במלאי. במקביל,העניין מועבר לטיפול המועצה לצרכנות. ובכלל, נראה לכם באמת שלקוחות שקנו מכם פריטים שהופיעו במלאי ומסתבר שבכלל לא במלאי וכמויות כאלה, שחייבתם וצריכים לחכות עד שתואיל בטובכם לזכות אותם על זה, יקנו מכם אי פעם משהו ועוד במחיר גבוה יותר??? פחחחחחחחחחח".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(20):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
17.בגדים עם בד סוג זנטלי 01/2023/29הגב לתגובה זו0 0סחורה סוג ז איכס כל בגד אחרי כביסה עם גולגולים???????? פעם ראשונה ואחרונה שקונה אצלהםסגור
-
16.אמיתיאמיתי 01/2023/28הגב לתגובה זו0 1שקרנים כל הסחורה שנשארה להם זבל...לא מחדשים כמו שאומרים...זבל מה שנשארסגור
-
15.די נו מי קונה בקסטרואמירה 01/2023/28הגב לתגובה זו1 13 ב100? ובאמת תלכו עם זה??סגור
-
14.תפסיקו לחפש את הרע בטובדוד 01/2023/28הגב לתגובה זו3 0גם כשיש כזו הנחה עדיין אנשים מתלוננים.סגור
-
13.בת-יםיפה 01/2023/28הגב לתגובה זו4 0מבצע שווה אף רשת לא הציעה מחירים כאלה הפריטים יפים איכותיים ומחיר שווה ברוור שבמבצע כזה יהיה עומס והסחורה תתחסל ותורים בקופות כל הקודם זוכה!!סגור
- טען עוד
-
12.מריח כמו פשיטת רגל (ל"ת)אלה 01/2023/27הגב לתגובה זו1 0סגור
-
11.עזראאמי 01/2023/27הגב לתגובה זו0 0אין מענה גם למי שקנה במחיר מלא , מאכזב ממשסגור
-
10.קניתי במבצע דרך האתרלי 01/2023/27הגב לתגובה זו4 0כל הפריטים הגיען תוך שבוע בדיוק,וכיוון שאני תמיד יכולה לסמוך על המידות של זארה,הכל היה מצוין ולא היה צריך להחליף כלום. אני קונה שם הרבה,גם לי וגם לבת שלי, ותמיד מרוצה מאוד. עשיתי פעם הזמנה מזארה בסייל,הפריטים הגיעו אחר 3 שבועות וגם בשני משלוחים שונים. אחותי לא קיבלה בכלל את המשלוח.אנשים פה תוקפים את קסטרו על האיכות של המוצרים.האיכות סביר,כמו בכל רשת אופנה אחרת,והשירות הכי טוב. אז תפסיקו לקנות רק בזארה,ותתחילו לפרגן קצת לאופנה ישראלית ( אפשר לחשוב שבזארה האיכות או השירות או הנראות של החנויות בסייל יותר טובים)סגור
-
9.הכל סמרטוטים,אסור למדוד, כאילו הביאו מפח אשפה (ל"ת)שיר 01/2023/27הגב לתגובה זו3 1סגור
-
8.שקרנים נמאסתםלקוח מודאג 01/2023/27הגב לתגובה זו0 0לקחתי 3 פרטים לגבר.המתנתי שעה בתור.שהגעתי לקופה אומרת לי זה לא במבצע.זה מחיר מלא.פשוט מרמים את הצרכן.בכל מקרה אותי הם הפסידו.וראיתי שהרבה יצאו מאוכזבים.המבצע הזה קילקל להם בענק.סגור
-
7..שרי 01/2023/26הגב לתגובה זו2 0כלקוחה קבועה אותנו הם הפסידו במבצע הזהסגור
-
6.סתם ממורמרים זה הרי ברור שיש להם עומס כרגעמגיב 01/2023/26הגב לתגובה זו3 7כשיסתיים העומס עוד שבוע יענו לכל הפניות לא צריך להתבכיין שיגידו תודה על המבצעים.סגור
-
שרלטנות (ל"ת)שררה וכסף 01/2023/27הגב לתגובה זו2 0סגור
-
5.ביזיוןרות 01/2023/26הגב לתגובה זו4 0אל לכם לבוא בטענות!!!. התקרבתי אל סביבת החנות. .ראיתי את הקורה שם. שוק "רמלה לוד" נקי ומסטדר משהיב שם. תוור שם 30 לקוחות, עם ערמות בגדים שהיו פזורים על הריצפה ונאספו ממנה רק מי שמתלונן....אשם! אתם המתלוננים אשמים! התקרבתי אל החנות, שנראתה גרוע מ"שוק רמלה לוד". באם חכמים הייתם... לא הייתם ניכנסים לשם , אוספים פריטי לבוש שמפוזרים היו על הריצפה, עומדים בתור של 30 "מנצחים.. זכינו"סגור
-
4.לדעתי, הם הרסו לעצמם את השם שלהם. (ל"ת)אזרחית 01/2023/26הגב לתגובה זו8 2סגור
-
3.מה לא הבנתם שהסחורה גם ככה דפוקה ושהם נתקעו עם מלאים? (ל"ת)תתעוררו 01/2023/26הגב לתגובה זו4 0סגור
-
2.אחלה מבצע עם הקפי מכירות שלא ניראו, כל הכבוד לקסטרו (ל"ת)איכות לא מילה רעה 01/2023/26הגב לתגובה זו6 8סגור
-
1.סמרטוטיםטינקרבל 01/2023/26הגב לתגובה זו8 1שהסמרטוטים של קסטרו ישארו אצלם. מי בכלל קונה שם???סגור
-
ומי באמת קונה שם?מר קראב 01/2023/26הגב לתגובה זו3 0רק אלה שרוקנו להם את כל האתר תוך יומייםסגור
-
תעלול יחסי ציבוראלון 01/2023/27הגב לתגובה זו4 0אני הפסקתי לקנות, כי אחרי כביסה אחת זה נראה בן שנתיים. קניתי גם נעליים לפני מעל לשנה, נפרמו אחרי שבוע. אם אתם רוצים שיקנו אצלכם, תשקיעו בבגדים טובים יותר ועוד קצת הקפדה על האיכותסגור