כסף וצרכנות

ריקול לשואב האבק הפופולרי בישראל: "סיכון לשריפה"

חברת BISSELL מתריעה בפני הצרכנים על תקלה אפשרית במעגל כרטיס בקרת הסוללה בשואב האבק מדגם 2582N, דבר המהווה סכנה להתחממות יתר וסיכון אפשרי לשריפה. אז מה אתם צריכים לעשות?
מערכת ice | 
שואב אבק (צילום freepik)
חברת BISSELL מתריעה בפני הצרכנים על תקלה אפשרית במעגל כרטיס בקרת הסוללה, דבר המהווה סכנה להתחממות יתר וסיכון אפשרי לשריפה. לא דווחו על מקרים בהם נפגעו אנשים, התקלה התגלתה במסגרת בדיקות איכות של החברה בארצות הברית.
הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה, איגור דוסקלוביץ, מבקש ליידע את הציבור בדבר הודעת אזהרה (ריקול) למוצר: שואב אבק רב משטחי אלחוטי מדגם 2582N ההודעה מפורסמת על ידי חברת BISSELL וחברת המילטון חשמל ואלקטרוניקה, המשווקת את המוצר בישראל.
במידה ודגם המוצר 2582N ברשותכם יש לבצע את הפעולות הבאות: הסירו את השואב מבסיס הטעינה. הפסיקו להשתמש במוצר לאלתר. פנו לתחנות השירות המפורטות באתר האינטרנט: של החברה בישראל  המוצר הישן יוחלף ללא תמורה במוצר חדש משודרג מדגם BISSELL MAX 2765N.
כזכור, לאחרונה פורסם מחקר חדש בארצות הברית של אתר StudyFinds, שהחליט לבחון וחזר עם חמשת שואבי האבק הרובוטים הטובים ביותר וחזר עם תוצאות. במקום הראשון - iRobot Roomba i3 EVO. במקום השני - Roborock S7. במקום השלישי - Ecovacs Deebot Ozmo T8 AIVI. במקום הרביעי - Roomba i3+ EVO. ובמקום האחרון - Eufy Robovac G30 Hybrid.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה