כסף וצרכנות

לא תאמינו איך הילד מהגיף הויראלי נראה היום

דיונרסט קולין צולם כשהיה בן תשע בכניסה לרשת המזון המהיר "פאפייז" והפך בין לילה לאחד הפרצופים המוכרים ביותר באינטרנט, תשע שנים לאחר מכן הוא מתחיל לנצל את זה לטובתו
מערכת ice | 
קולין מהגיף (צילום צילום מסך רשתות חברתיות)
דיונרסט קולין בן 9 לא חשב שיהפוך לאחד הפרצופים המוכרים באינטרנט כשחיכה בתור עם כוס לימונדה במסעדת המזון המהיר "פופייז" באירווינגטון, ניו ג'רזי, לארוחה עם משפחתו שלו. בעודו ממתין בסבלנות, אדם זר שלף את הטלפון שלהם כדי להקליט את קולין שלטענתו דומה לכוכב רשת אחר.
קולין הביט בגבר המצלם מהצד, והשאר היסטוריה. האיש העלה את הקליפ ל-Vine, אפליקציית שיתוף הווידאו שנסגרה כבר, שם הוא הפך ויראלי, עד שהסרטון הפך בסופו של דבר ל-GIF פופולרי במיוחד עד היום.
 
כיום קולין, כבר בן 18, סטודנט טרי בקולג' ומשחק בקבוצת הפוטבול ב-Lake Erie College בפינסוויל, אוהיו. תשע שנים לאחר שהפך לכוכב ממים - הוא מאמץ את תהילתו לשעבר. קולין מפיק את המקסימום מהרגע הוויראלי שלו, וחתם עם אותה רשת "פופייז" על חסות שתשתמש בשמו, בתמונתו ובדמותו על שלטי חוצות ופרסומות אחרות.
   
משפחתו של קולין לא הייתה מרוצה מדי מהתהילה שלו במדיה החברתית בהתחלה, אבל עכשיו, כשהיא הפכה להזדמנות - הם כבר לא כל כך כועסים: "כשזה קרה, לא רצינו להיות באור הזרקורים. כשזה התפרסם אנשים באו אל אבא שלי ואמרו לו 'היי, ראינו את הילד שלך בסרטון', וניסו להפוך אותי לבדיחה. אבא שלי לא אהב שצוחקים על הילדים שלו", אמר קולין ל-CNN. "אבל עכשיו, אחרי שהפכתי את זה לדבר חיובי, הוא אוהב את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה