שיווק ופרסום
ענקית הקפה הכריעה: זו החברה שתצטרף להפצת מוצריה בישראל
Lavazza לוואצה בחרה בחברת הכרם להפצת מוצריה בישראל בתחום שירותי המזון.
השותפות החדשה סוללת את הדרך לפריצת דרך בשוק הישראלי עבור המותג האיטלקי בתחום שרותי המזון והמשקאות -בתי מלון, בתי קפה ומסעדות
חברת הקפה האיטלקית Lavazza לוואצה וחברת הכרם חתמו על הסכם הממנה את הכרם, החל מה-1 בינואר 2023, כמפיץ חדש של Lavazza לוואצה בישראל, בתחום שרותי המזון (בתי מלון, בתי קפה ומסעדות).
במקביל לתוכנית השקעה רחבה יותר, השותפות החדשה מסמנת צעד משמעותי בפיתוח מותג Lavazza לוואצה בישראל. השותפות מאיצה עוד יותר את תוכנית הצמיחה של Lavazza לוואצה בישראל ומשקפת את המחויבות שלה לשוק הישראלי, המהווה שוק חשוב ביותר עבור החברה האיטלקית.
השותפות, הבנויה על ערכים משותפים וחזון משותף, שמה לה למטרה להגביר את קצב הצמיחה ולחזק את הנוכחות של לוואצה באמצעות גישה ממוקדת, בהתאם למאפיינים הייחודיים של השוק, ולעולם לא להתפשר על האיכות והאותנטיות האיטלקית של המותג.
Lavazza לוואצה פועלת בישראל מזה למעלה משני עשורים. החל מה-1 בינואר 2023, שלושת המפיצים הרשמיים בשוק הישראלי יהיו: ליימן שליסל בע"מ - מפיץ בלעדי לערוץ הקמעונאות, פאוזה שרותי קפה - מפיץ בלעדי לתחום המשרדים ולקוחות עסקיים ( B2B), והכרם בע"מ - מפיץ בלעדי לערוץ שרותי המזון והמשקאות.
ריקרדו קודוגנולה, מנהל המכירות האזורי של Lavazza לוואצה בישראל: "אנו שמחים מאוד להתחיל את שיתוף הפעולה החדש עם חברת הכרם, שותף אמין ויציב בישראל. בשנים האחרונות התמודדנו עם תרחישים מורכבים ובלתי צפויים שנבעו מהמגיפה. כעת אנו רוצים להתקדם, להאיץ את הפעילות העסקית שלנו בגזרת בתי המלון, בתי הקפה והמסעדות בגישה ממוקדת יותר. המשימה שלנו היא להבטיח את חווית הקפה האיטלקי האותנטי ביותר בכל רחבי העולם, כולל ישראל, בכל הדרכים. לשם כך, אנו מסתמכים על אותם ערכים שאפיינו את החברה שלנו מאז הקמתה: תשוקה למצוינות, אותנטיות, אחריות וחדשנות. בהתבסס על ערכים אלו, אנו שואפים לעבוד יד ביד עם חברת הכרם בישראל ולהפיק את המיטב, מהפרק החדש.
חברת הכרם, שהוקמה בישראל בשנת 1921, היא היבואנית הישראלית המובילה של יינות ומשקאות חריפים, עם מעל 250 מותגים מרחבי העולם. כמו Lavazza לוואצה, מדובר בחברה משפחתית, המנוהלת כיום על ידי הדור הרביעי של משפחת אפשטיין המייסדת. הערכים של הכרם הם לפעול באמינות, יושרה ומקצועיות, בעוד המומחיות טמונה ביכולות היבוא, השיווק וההפצה של מותגים בינלאומיים בשוק הישראלי".
אריאל אפשטיין, יו"ר הכרם: "רק לפני כשלוש שנים נכנסנו לתחום הקפה, לאחר שמצאנו אותו סינרגי ללקוחותינו ולפעילות שלנו בתחום המשקאות, תחום בו אנו מתמחים מזה למעלה ממאה שנה. שלוש שנים שבהן, למרות מגפת הקורונה שפגעה קשות במגזר שרותי המזון והמשקאות, חווינו הצלחה משמעותית שהובילה אותנו להרגיש בטוחים ביכולתנו להתפתח ולהוביל גם בתחום הקפה. התרשמנו עמוקות מהנחישות של חברת Lavazza לוואצה להצליח בישראל, מהערכים המשותפים, מהיכולות המקצועיות וכמובן מאיכות הקפה.
עוד ב-
אין לנו ספק שבכוחות משותפים נוכל להצעיד את Lavazza לוואצה לעמדת הובלה בשוק הישראלי".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה