כסף וצרכנות

כוס קפה בחינם: לוואצה מקימה מתחמי פופ-אפ ותגיש לכל דורש

Lavazza משיקה בישראל מתחמי פופ אפ קפה חווייתיים, שיגישו חינם לעוברים ושבים אספרסו אותנטי שהוכן עם קפסולות האלומיניום החדשות התואמות למכונות נספרסו
מערכת ice | 
מתחמי פופ אפ קפה (צילום יחצ)
חברת הקפה האיטלקית לוואצה מקימה מתחמי פופ-אפ בהם יוגש קפה ללא עלות, במטרה לחזק את פעילותה בישראל. במספר לוקיישנים מרכזיים באיזור המרכז תוכלו ליהנות מחוויה איטלקית חינם.
Lavazza הכריזה לאחרונה על השקת קפסולות האלומיניום החדשות בישראל, התואמות למכונות נספרסו מקוריות ומציעות לצרכנים את התערובות והארומה של החברה בקפסולות אלומיניום. מתחמי הפופ אפ קפה החווייתיים הממותגים של לוואצה, יזמינו את הקהל להצטרף למסע חושי, ייחודי, העשוי מטעמי קפה פרימיום.

אספרסו אותנטי, שהוכן עם קפסולות האלומיניום החדשות, יוגש בחינם לכל העוברים והשבים, עם מוזיקת רקע שתלווה את חובבי הקפה. במקום יחולקו גם גאדג'טים ומתנות, כגון מטריות ממותגות וערכות קפסולות להתנסות ביתית. פינת צילום תוצב בחלק מהנקודות. 
מתחמי הפופ אפ קפה של לוואצה יוצבו במקומות הללו: 
27 בנובמבר – היכל מנורה מבטחים תל אביב 18:00-22:00 
1 בדצמבר – שרונה עזריאלי 08:00-13:00 
5 בדצמבר – מרכז G כפר סבא 15:00-21:00  
8 בדצמבר – עזריאלי חולון 08:00-13:00 
לאווצה, שנוסדה בטורינו בשנת 1895, נמצאת בבעלות משפחת Lavazza מזה ארבעה דורות. כיום הקבוצה היא אחת השחקנים המובילים בזירת הקפה העולמית, עם מחזור של למעלה מ-2.3 מיליארד אירו ופורטפוליו של מותגים מובילים המובילים את השווקים שלהם, כגון Lavazza, Carte Noire, Merrild ו-Kicking Horse. היא פעילה בכל המגזרים העסקיים ויש לה פעילות ב-140 שווקים, עם 9 מפעלי ייצור ב-6 מדינות ולמעלה מ-4,200 משתפי פעולה בכל רחבי העולם. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה