כסף וצרכנות

תן ביס חושפת את ההזמנות במונדיאל: מה לא הפסקתם לאכול?

רשת המשלוחים תן ביס, חושפת נתונים על הזמנות המשלוחים של הקהל הישראלי בזמן הגמר בקטאר. מי מזמין יותר? נשים או גברים? באיזה שעה מזמינים? פיצה? המבורגר או בכלל גלידה?
כפיר אדר | 
תן ביס (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
פעם בארבע שנים מיליוני עיניים נשואות לעונת משחקי הכדורגל העולמיים והבלתי נשכחים. כאן בישראל, גם כן מדובר באירוע לו מצפים ומחכים מאות אלפי ישראלים. עונת המונדיאל סחפה השנה את הישראלים שישבו בבית בשעות הערב ולצד המשחקים, איך אפשר בלי, כמובן אוכל טעים. אין דבר יותר משמח מלשבת יחד לצפות במשחק ועל הדרך גם להזמין את המנות האהובות שמנעימות את רגעי המשחק המותחים.
לאורך החודש ניתן היה לראות גידול בהזמנות מונדיאל לעומת החודש הקודם, בשלושת השבועות הראשונים של משחקי המונדיאל (20.11-10.12) ניכר כי הייתה עלייה של 10% במשלוחי האוכל, על פי תן ביס, לעומת אותה תקופה בסוף אוקטובר ותחילת נובמבר (23.10 - 12.11).
כמו כן, חברת המשלוחים מצאה כי הזמנות הערב הפופולריות ביותר הן פיצה (14%), סושי (11%), המבורגר (10%) ובאופן מפתיע אחרי זה דווקא מתוקים (7%). על פי הבדיקה השעות בהן נמשך הפיק של הזמנות הערב התחיל ב-18:00 ונשמר עד השעה 21:00 ואז יורד עד הלילה.
המשחקים, שהוקרנו כמעט ערב ערב בבתים ברחבי ישראל, היו מרגשים ומפתיעים. תן ביס מצאה כי מספר ההזמנות הגדול ביותר היו במשחקי פורטוגל-מרוקו, וצרפת-אנגליה - ימי שבת. ההזמנות במשלוחים גדלו ב-11% מול השבת הקודמת לה. הערים בהן היה הכי הרבה גידול בהזמנות תל אביב, קרית אונו, רמת השרון, חיפה וראשון לציון.

כמו כן נצפה גידול מאסיבי בהזמנות במרבית הערים בארץ, הגידול באחוזים בערים המרכזיות:  31% בירושלים, 20% בכפר סבא, 13% בתל אביב, 12% ברמת גן ונתניה ו-33% באילת. לפי הבדיקה נראה שכדורגל איכותי הולך טוב עם הזמנות אוכל מפנקות שמגיעות היישר אליך.
תומר פפר, מנכ״ל תן ביס : "כדורגל הפך להיות חלק מה DNA של החברה, אז כשמחברים בין שני דברים כל כך טובים, אוכל וכדורגל, משהו טוב קורה. אנחנו בחברת תן ביס מחוברים מאד לכל נושא הכדורגל, אנו גם שותפים של אופ"א ובמשחקים שהתקיימו בארץ במסגרת ליגת האלופות, היו אף עובדים שקיבלו כרטיסים למשחק ושליחים שלנו הרימו את הדגל במגרש. במשחק של הקונפרנס ליג, ילד של אחד העובדים מסר את הכדור לשופט. כמובן שהמשחקים תמיד ילוו במבצעים מיוחדים באפליקציה כך שזו חגיגה מכל הכיוונים".
תן ביס היא אחת מפלטפורמות המשלוחים הגדולות בישראל המציעה בין היתר שירות משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בכל רחבי הארץ. החברה נוסדה בשנת 2000 והפכה לחברה מובילה במתן פתרונות לעסקים באמצעות סבסוד ארוחות לעובדיהם, דבר שהפך אותה לסמל סטטוס עבור העובדים בתעשיית ההייטק. בנוסף למגזר העסקי, האפליקציה והאתר של תן ביס זמינים גם לקהל הרחב עם שירות המאפשר לכל אחד להזמין משלוחים הביתה ולהנות מהטבות מאלפי מסעדות בפריסה ארצית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה