כסף וצרכנות

סופר פארם רכשה את אירוקה: האם הנקודות שצברתם ייעלמו?

לאחר שסופר-פארם וקבוצת אירוקה החזקות הודיעו על חתימת עסקה במסגרתה תרכוש הראשונה את פעילות רשת המשקפיים על כל 60 סניפיה בארץ, נודע כי מועדון הלקוחות של אירוקה יעבור לרשות סופר פארם כמו גם הבעלות על מאגר המידע של המועדון

מערכת ice |  1
סופר פארם ואירוקה (צילום פלאש 90/ משה שי, יחצ)
ענקית הפארמה סופר-פארם הרחיבה את פעילותה בתחום האופטיקה ורכשה את פעילות רשת משקפי השמש אירוקה. השלמת העסקה קיבלה כבר את אישור רשות התחרות. אבל מה זה אומר ללקוחות?
השאלה הנשאלת היא מה יהיה עם מועדון הלקוחות של אירוקה והנקודות שנצברו? אירוקה שלחה הודעה לבעלי המועדון כי "מועדון הלקוחות של אירוקה יעבור לרשות סופר פארם כמו גם הבעלות על מאגר המידע של המועדון. השינוי אינו משפיע על המועדון עצמו שממשיך לפעול כרגיל והנקודות שנצברו לך ממשיכות לעמוד לזכותך וניתן לממשן בכל חנויות אירוקה". 

רשת סופר-פארם כבר מפעילה מחלקות אופטיקה בסניפים שלה תחת המותג "סופר-פארם אופטיק", ומעתה הפעילות ככל הנראה תיעשה תחת המותג של אירוקה, הנחשבת לשחקנית מרכזית בשוק משקפי השמש.
 
אירוקה משתייכת לקבוצת אירוקה החזקות בבעלות מייקל ויעקב וולף. גודלה הוא יחסית קטן: מועסקים כ-200 עובדים בלבד, שכולם ייקלטו יחד עם הפעילות בסופר-פארם, בכפוף להשלמת העסקה. 
 
שוק האופטיקה  הישראלי רווי מתחרים ומתאפיין בחנויות מתמחות המופעלות על ידי אופטומטריסטים פרטיים ורשתות ובראשן הלפרין, אופטיקנה וקרולינה למקה. השוק מוערך במכירות של כ-2 מיליארד שקל בשנה, וכולל כ-1,300 חנויות מתמחות. 
סופר-פארם, בניהולו של ניצן לביא, היא רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל ונחשבת כמעט למונופול בתחום. הרשת מונה כ-280 סניפים ופועלת באמצעות זכיינים. מאז שהוקמה פועלת סופר-פארם ברישיון בית מרקחת, ומפעילה לצד בתי המרקחת שלה גם מחלקות קוסמטיקה, אופטיקה וטואלטיקה.  בעסקה ייצגו את רשת סופר-פארם עוה"ד ניב זקלר ועופר ארגוב ממשרד עוה"ד זקלר ארגוב, ואת אירוקה ייצגו עו״ד כפיר ידגר ועו״ד ענבר בוינג׳ו ממשרד גורניציקי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תקנו אחלה משקפיים מאליאקספרס בגרושים, (ל"ת)
    ירון,,, 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור