כסף וצרכנות

איקאה בהודעה משמחת: מחירי הרשת צפויים להיחתך?

ענקית הריהוט ואביזרי הבית הודיעה ברחבי העולם על הורדת מחירים בחנויות, וזאת בעקבות ירידה בתשומות היצור. האם הבשורה תגיע גם לארץ?
מערכת ice | 
איקאה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
Ingka Group, הבעלים של רוב חנויות הרהיטים של איקאה, מתכננת הפחתת מחירים נוספת מכיוון שכמה מעלויות התשומות הוקלו, אמר מנהל הקמעונאות שלה לסוכנות רויטרס ביום שני.
קמעונאית הרהיטים הגדולה בעולם העלתה את המחירים בשנת הכספים שלה עד סוף אוגוסט כדי להעביר את עלויות חומרי הגלם הגואה ושיבושים בשרשרת האספקה. אבל היא הצליחה להוריד כמה מחירים שוב לקראת סוף התקופה כשהמלאים התחילו להתמלא ושרשרות האספקה ​​התאוששו.
"אנחנו אופטימיים להמשיך להתמקד בהורדת מחירים היכן שנוכל", אמר טולגה אונקו, ראש תחום הקמעונאות של אינגקה, בראיון ביום שני. "אני די אופטימי קדימה".
התמתנות של חלק מעלויות התשומות, כגון הובלה ימית ומתכות, תאפשר לחברה להמשיך בהפחתות, אמר אונקו. הזדמנויות להתייעלות בתפעול ימשיכו לעזור לאיקאה לספק רווחים בעוד מחירים נמוכים יותר אמורים למשוך לקוחות חדשים מודעים לעלות, הוא הוסיף.
הבעלים של המותג Inter IKEA, האחראי על האספקה, אמר שהחודש מחירי התשומות החלו להתייצב, וכי מסעות פרסום והורדת מחירים של כמה מוצרים פופולריים יהיו המפתח למשיכת קונים..
האינפלציה הגבוהה אילצה צרכנים ברחבי העולם להדק את החגורה עם העלאות ריבית אגרסיביות של הבנקים המרכזיים, שהוסיפו לחששות ממיתון עולמי וירידה בביקוש.

יחד עם זאת, בישראל נכון לעכשיו המחירים לא אמורים להתעדכן כלפי מטה. לאור העובדה הזאת, מזכירה הערב מעיין פרתי את פערי המחריים שגם ככה קיימים בין מחירי הרשת בארץ למחיריה באירופה כאשר מדובר בעשרות אחוזים לפריט, וכשמדובר בריהוט זה עלול להסתכם באלפי שקלים בין תעריף לתעריף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה