כסף וצרכנות

מהפכת הטבעונות: ה-FDA אישר בשר מתוצרת מעבדה

"העולם חווה מהפכת מזון וה-FDA מחויב לתמוך בחדשנות באספקת המזון", אמר הנציב רוברט מ. קאליף בהצהרה
מערכת ice |  1
בשר מתוצרת מעבדה (צילום Upside Foods)
מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הכריז שעוף שגדל במעבדה הוא "בטוח לאכילה", שעלול לחולל מהפכה בשיטות עיבוד המזון של אמריקה והעולם לנצח. ההצהרה של הסוכנות, שהגיעה ביום רביעי, מתייחסת לעוף המיוצר על ידי הסטארט-אפ הקליפורני Upside Foods. עם זאת, הפרקטיקה עשויה להתרחב בקרוב לבשרים סינתטיים המיוצרים על ידי חברות רבות אחרות.
"העולם חווה מהפכת מזון וה-FDA מחויב לתמוך בחדשנות באספקת המזון", אמר הנציב רוברט מ. קאליף בהצהרה. בינתיים, קוסטה יאנוליס מ-Synthesis Capital, קרן טכנולוגיות המזון הגדולה בעולם, אמרה בהתרגשות : "אנחנו נראה היום הזה כיום שבו מערכת המזון באמת התחילה להשתנות. ארה"ב היא השוק המשמעותי הראשון שאישר זאת וזאת פריצת דרך משמעותית".
סינגפור היא כיום המדינה היחידה שבה ניתן למכור באופן חוקי בשרים שגדלו במעבדה לצרכנים.על מנת לייצר את הבשר שלה, Upside Foods לוקחת תאים מרקמת עוף ומגדלת בשר עוף אכיל בתנאים מבוקרים בביוריאקטורים. המשרד מתעקש שהבשר זהה לזה שמגיע מתרנגולות שגודלו ונשחטו באופן קונבנציונלי. ה-FDA תיאר את תהליך המעבדה בפירוט במסך שפרסם. עשרות של חברות מזון אמריקאיות גדולות יותר מקווים ליצור בשר גידול ביתי משלהן וככל הנראה הודעות נוספות של ה-FDA צפויות בעתיד הקרוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בשר מתורבת
    סאני 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהיה הרבה הרבה יותר איכותי ממה שקיים היום. זהו צעד ענק לעתיד המזון של האנושות כולה.
    סגור