כסף וצרכנות

מקדונלד'ס נפרדה מהמוצר האהוב: הלקוחות זועמים

רשת מקדונלד'ס בניו זילנד ביצעה שינוי בתפריט שלה שפירושו שגלידת ה-M&M McFlurry שלה לא יוגש יותר עם רוטב - והלקוחות לא אהבו את ההחלטה וזעמו ברשתות החברתיות. אפילו במשטרה השתמשה בכך כפרסומות.  ומה הייתה תגובת הרשת?
מערכת ice |  3
מקדונלד'ס (צילום pixabay, Magma Images)
רשת מקדונלד'ס בניו זילנד ביצעה שינוי בתפריט שלה שפירושו שגלידת ה-M&M McFlurry שלה לא יוגש יותר עם רוטב - והלקוחות לא אהבו את ההחלטה, בלשון המעטה.
למעשה, ההחלטה להוריד את הרוטב האהוב הוכיחה את עצמה כפרובוקטיבית כל כך, שמשטרת ניו זילנד אפילו לקחה את זה צעד קדימה כששחררה פרסום של סרטונים ברשתות החברתיות שמשווים את כך שלא יהיה רוטב בגלידה האהובה לנסיעה ברכב בלי חגורת בטיחות. אין ספק שצוות המדיה שלהם עשה עבודה טובה וזיהה את הפוטנציאל האדיר.
הלקוחות של מקדונלד'ס מיהרו להביע את זעמם ברשתות החברתיות כשאחד מהם רשם: "אני לא מתקומם בקלות. אבל זו תועבה". גולש נוסף זעם: "שערורייתי, בזוי לחלוטין". הפוסטים ברשתות החברתיות שזעמו נגד מקדונלד'ס יצרו באז אדיר שאפילו החברה עצמה הגיבה לחלק מהפוסטים וניסתה להסביר את ההחלטה להוריד את הרוטב האהוב שלטענתם זה כדי "להפחית את תכולת הסוכר הכוללת בהתאם לכללים העולמיים של הספק". 
"אנחנו מבינים שזה יהיה מאכזב עבור חלק ממעריצי McFlurry, אבל למרבה הצער אנחנו נדרשים לבצע את השינוי כדי שנוכל להציע את M&M McFlurry", שיתף דובר החברה בניו זילנד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא דורכת שם שנים (ל"ת)
    לא דורכת שם שנים 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צרות של עשירים
    OBX 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ככה זה כשחיים במדינה שהחיים שם יפים טובים ורגועים, מתעסקים בציפוי של הגלידה...
    סגור
  • לחח
    חחחח 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח
    סגור