כסף וצרכנות

החטיף האהוב יורד מהמדפים: זה המוצר שצריך להחזיר

גל ה'ריקולים' הולך וממשיך, והפעם חברת 'שקדיה' קוראת לא לצרוך ולהחזיר מוצר שנמצא בו אלרגן חלב, וזאת למרות שהדבר לא צוין על גביי האריזה
מערכת ice |  1
ריקול (צילום freepik)
נדמה כי מאז שחברת שטראוס הודיעה על ריקול של מוצרי השוקולד האהובים ביותר על הצרכן הישראלי, כל שבוע ישנו ריקול חדש של מגוון מוצרים ברשתות הקמעונאות בארץ. היום (ראשון) עוד חברה מודיעה על ריקול והפעם זו חברת 'שקדיה', שמעדכנת כי אלו האלרגיים לחלב לא יכולים לצרוך את המוצר "שומשום בציפוי שוקולד".
על פי ההודעה הרשמית מטעם החברה, יש להחזיר לחברה את המוצר בשם "שומשום שיש 1 ק"ג", היות ובבדיקה שנערכה נמצא כי יש בו אלרגן מסוג "חלב" אך האלרגן אינו מסומן על האריזה של המוצר ובייחוד על השקיות שתאריך התפוגה שמוטבע עליהן הוא 10/23. 
הודעתה הרשמית של החברה אמרה כך: "בתיאום עם שירות המזון לשכת הבריאות מחוז מרכז חברת שקדיה/ דין שיווק וקליה 2021 בע"מ אוספת את המוצר מדרכי השיווק. לפניות: 08-9158888 office@shkedia.co.il". 
יתרה מכך, כך תזהו אם המוצר שבביתכם מיועד לריקול: "פרטי המוצר: שומשום שיש 1 ק"ג ( אריזה קמעונאית), תאריך תפוגה : כל התאריכים עד וכולל  10/23, משקל: 1 ק"ג, ברקוד : 8449". 
כאמור זה לא הריקול היחיד שהתקיים לאחרונה, לאחר שחברת NESTEA גם היא קראה להחזרת בקבוקיה היות ונמצא בהם עובש. ריקול נוסף היה של חברת סימילאק שקראה להחזיר את מוצריה לאחר בעיית איטום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שקדיה מפיקה מוצרים נהדרים
    שלומית 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם פה נראה שהמוצר תקין לצריכה, רק האריזה לא תואמת
    סגור