כסף וצרכנות

הקרמבו יורד מהמדפים: אלו הרשתות שסירבו להעלות מחירים

מחיר הקרמבו אמור היה לעלות כבר עכשיו, אבל הרשתות הגדולות שלא אישרו את עליית המחירים, לא קיבלו סחורה מיוניליוור. יינות ביתן, חצי חינם, בשופרסל דיל, רמי לוי ואושר עד לא אישרו את עליית המחירים, שאמורה הייתה להעלות את המחיר ב-15%, והם אכן לא קיבלו סחורה. אבל המוצר כן הופיע על המדפים ברשתות כמו ויקטורי ויוחננוף

מערכת ice |  1
יוניליוור מאיימת על הרשתות (צילום ויקיפדיה/ אייל עמית, יחצ)
הקרב על הקרמבו יוצא לדרך. לאחר שפורסם כי יוניליוור מאיימת לכאורה על רשתות השיווק כי אם לא יעלו את מחירי המוצרים הם ייענשו בכך שלא יקבלו אספקה סדירה של מוצרים וכך קרה היום (ראשון) לאותן הרשתות.
מחיר הקרמבו אמור היה לעלות כבר עכשיו, אבל הרשתות הגדולות שלא אישרו את עליית המחירים לא קיבלו סחורה מיוניליוור. יינות ביתן, חצי חינם, בשופרסל דיל, רמי לוי ואושר עד לא אישרו את עליית המחירים שאמורה הייתה להעלות את המחיר ב-15% והם אכן לא קיבלו סחורה.
אבל המוצר כן הופיע על המדפים ברשתות כמו ויקטורי ויוחננוף, המחיר הוא גבוה מבעבר ברשתות אלו. פרתי המליצה לצופים של תכנית חיסכון בקשת 12: "תהיו סבלניים כלפי הרשתות שלא קיבלו את המוצרים, כי הן שומרות עלינו".
כזכור, חברת יוניליוור הודיעה כי החל מה-1.11 תייקר את מוצריה ב-10% עד 20%. הקרמבו, המוכר כמבשר את בוא הסתיו, הפעם יבשר את ההתייקרויות של החברה ומחיר יעלה כבר ב-2.10. בין המוצרים שיתייקרו יהיו שוקולד קליק, מוצרי בייגל בייגל, מוצרי גלידת שטראוס, קורנפלקס תלמה ואף מוצרי טיפוח והיגיינה כגון מוצרי דאב, פינוק ואקס. מהחברה נמסרה סיבת ההתייקרות – "הגידול המתמשך בעלויות השונות שהתרחש בשנים האחרונות – ובמיוחד במהלך השנה האחרונה – לא מאפשר לנו להמשיך לספוג את העלויות הללו ואנחנו נאלצים להעלות את מחיריהם של מוצרינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה אומר שויקטורי ויוחננוף מעלים מחירים ומאשרים עליות??! (ל"ת)
    זד 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור