כסף וצרכנות
יוניליוור מאיימת על הרשתות: האם השנה לא יהיה קרמבו?
שבועיים לאחר פרסום המאבק שמנהלות קמעונאיות המזון נגד יוניליוור שמשווקת בארץ מוצרים ומותגים רבים ביניהם גלידות שטראוס, מגיע האיום לרשתות שעלול להתממש כבר השבוע
יוניליוור לא מתרגשת מהאולטימטומים של רשתות השיווק הגדולות בישראל, ומציבה אחד משל עצמה. הרשת מאיימת היום על הרשתות ובתוכן גם שופרסל כי אם לא יאשרו את העלאת המחירים - פשוט לא יקבלו סחורה.
נזכיר כי אחד המוצרים שעומד בראש רשימת ההתייקרות של יוניליוור הוא הקרמבו של שטראוס הנמכר ביותר בארץ שמחירו צפוי לעלות כבר בתחילת אוקטובר, ובכך להוות סנונית ראשונה בהעלאת מחירי המוצרים של החברה.
לפני שבועיים חשף לראשונה אמיר שואן בתוכנית הצינור, כי שש רשתות השיווק הגדולות בישראל השיבו במענה לפניית הצינור כי לא יאשרו את העלאת המחירים של יוניליוור כפי שדווח בימים האחרונים.
לרר כתב בטוויטר הפרטי שלו: "פרסום ראשון: ששת רשתות השיווק הגדולות במענה לפניית הצינור: לא נאשר את העלאת המחירים של יוניליוור" ותייג את שואן, כשהפרסום מיד גרף מאות לייקים ותגובות.
פרסום ראשון: ששת רשתות השיווק הגדולות במענה לפניית הצינור: לא נאשר את העלאת המחירים של יוניליוור @amirshuan
— גיא לרר guy lerer (@guylerer) September 13, 2022
כזכור, חברת יוניליוור הודיעה כי החל מה-1.11 תייקר את מוצריה ב-10% עד 20%. הקרמבו, המוכר כמבשר את בוא הסתיו, הפעם יבשר את ההתייקרויות של החברה ומחיר יעלה כבר ב-2.10.
בין המוצרים שיתייקרו יהיו שוקולד קליק, מוצרי בייגל בייגל, מוצרי גלידת שטראוס, קורנפלקס תלמה ואף מוצרי טיפוח והיגיינה כגון מוצרי דאב, פינוק ואקס. מהחברה נמסרה סיבת ההתייקרות – "הגידול המתמשך בעלויות השונות שהתרחש בשנים האחרונות – ובמיוחד במהלך השנה האחרונה – לא מאפשר לנו להמשיך לספוג את העלויות הללו ואנחנו נאלצים להעלות את מחיריהם של מוצרינו".
בנוסף, בחברה ציינו כי "השקענו מאמץ רב בצעדי התייעלות משמעותיים כדי להביא לכך שעליית המחירים תהיה מצומצמת ככל שניתן, היא אינה מגלמת את הגידול המלא בעלויות של השנים האחרונות ויוניליוור תמשיך לספוג חלק ממנו".
ואלה שמות הרשתות הגדולות (90 אחוז מהשוק בערך) שהודיעו במענה לפנייתנו שיסרבו להעלאת המחירים של יוניליוור. יינות ביתן, אנחנו עדיין מחכים לתשובה pic.twitter.com/90y0t0JLs1
— גיא לרר guy lerer (@guylerer) September 13, 2022
עוד ב-
אגב, רק סמוך לחצות חשף לרר את שמות הרשתות שסירבו והן: רמי לוי שיווק השקמה, שופרסל, ויקטורי, אושר עד שכבר החרימה לפני מספר שבועות את הרשת על מדפיה, מחסני השוק וגם רשת יוחננוף.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.איום מוזר.. אם לא תפסיקו להחרים, לא נספק סחורה.גל 09/2023/08הגב לתגובה זו0 0הטייקונים באמת מרגישים בעלי הארץ פה, במקום מה שהם באמת - מנהלי חברה מצליחה.סגור
-
8.לא קונה יש תחליפים (ל"ת)צחי 10/2022/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.נשבע שזה אמתיYl 10/2022/01הגב לתגובה זו0 0שטראוס שלחו 4 מכולות קרמבו ל ארצות הברית דרך ממן באוויר המכולות הוכנסו ל תא לחץ ב ממן ונשלחו אחר כבוד ללקוח מה קרה לקרמבו ההההה בתא לחץ כל הקרמבואים התישרו לגבההה אפס של העוגיה כנראה זה היה המשלוח האחרון אן יותר משלוחי קרמבו באווירסגור
-
6.קרמבושילה 09/2022/29הגב לתגובה זו2 0לא צריך לקנות את הקרמבואים כך הילדים ישמכו על השיניים והמשקל שלהםסגור
-
5.לא צריך אותםמשה משה 09/2022/29הגב לתגובה זו4 0יש תחליפים לא פחות טובים.סגור
-
4.אני כבר חודשיים קונה קרמבו של פלדמן וריאו יותר טעימים (ל"ת)קרמבו 09/2022/29הגב לתגובה זו3 1סגור
-
3.אפשר לחשובשולמית 09/2022/29הגב לתגובה זו1 0אז שלא יהיה קרמבו אפשר לחיות בלי קרמבו. זה גם יותר בריא. שיונלוור יאכלו את הקרמבו וגם את החרםסגור
-
2.אתה ממש לא רווחיאחד מהעם 09/2022/29הגב לתגובה זו0 0אם יונילוור הוא מפעל לא רווחי, שיפסיק לייצר מוצרים שהוא לא מרוויח עליו וגם לא בטוח שהם הכי בריאים, אם זה מוצר בסיסי וחייבים אותו שיבקש סובסידיות, למה לאיים, אני מוכן לוותר על כל המוצרים שלך שאתה מנפנף בהם, הקליק והמיק והקרמבו וכל השאר, לא יקרה לי כלום אם זה לא ייכנס לפה בחדשים הקרובים וגם לא לאחר מכן. שנה טובהסגור
-
1.במה שונה קרמבו מקולה מבחינת סוכר?Mtlk 09/2022/29הגב לתגובה זו2 0במה שונה קרמבו מקולה.או קליק מאקס אל מבחינת הסוכר. למה זה משלם מס וזה לא ? למה זירו כן ושוקלד כן ? בסוף עוד יהיה כסף לקצבאות זיקנהסגור